7
4953
0
2 سال پیش
چند روز پیش فیلم پرستار خوب (The Good Nurse 2022) اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره فیلم تورنتو...

چند روز پیش فیلم پرستار خوب (The Good Nurse 2022) اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره فیلم تورنتو داشت و در آستانۀ این جشنواره ستارۀ این فیلم یعنی «جسیکا چستین» که در سال 2022 موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم (The Eyes of Tammy Faye 2021) شد، در مورد فیلم صحبت کرد و گفت “از دیدن این جور فیلم‌ ها حالـم بد میشه.”

 

پرستار خوب داستان «امی» (با بازی جسیکا چستین) یک پرستار شیفت شب را روایت می کند که در بیمارستانی کار می کند و وقتی همکار جدیدی به نام «چارلی کالن» (با بازی ادی ردمین)» در بخش او شروع به کار می کند زندگی او رنگ تازه ای به خود می گیرد؛ بعد از مدتی مرگ های مشکوکی در بین بیماران اتفاق می افتد که چارلی مضنون اصلی آن ها محسوب می شود و به همین دلیل امی مجبور می شود برای کشف حقیقت، زندگی خودش و کودکانـش را به خطر بی اندازد

 

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این بازیگر در این مصاحبه بیان کرده که داستان های که بر اساس جنایات واقعی ساخته می شوند معمولاً داستان قاتلان سریالی را با آب و تاب خاصی تعریف می‌ کنند؛ مخصوصاً داستان هایی که در بیمارستان اتفاق می افتند. جسیکا چستین اضافه کرد: “همیشه می‌ بینیم که از قاتلین سریالی بت می سازن. من دوست ندارم رسانه اتفاق بدی که برای یک انسان دیگه افتاده رو تمجید کنـه، انسانیت از همه چی مهم تره.”

 

این فیلم توسط نتفلیکس تولید شده است و در تاریخ 4 آبان 1401 بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت. همچنین قرار است از بازیگر برندۀ اسکار این فیلم یعنی «ادی ردمین» بعد از نمایش این فیلم در جشنواره زوریخ از طرف جشنواره به پاس فعالیت های هنری اش تقدیر به عمل بیاید که می‌ توانید خبر کاملش را از اینجا مطالعه کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید