7
1684
0
1 ماه پیش
اولین تریلر از فیلم وسترن “The Thicket” با بازی پیتر دینکلج و جولیت لوئیس منتشر شد. پیتر دینکلج و...

اولین تریلر از فیلم وسترن “The Thicket” با بازی پیتر دینکلج و جولیت لوئیس منتشر شد. پیتر دینکلج و جولیت لوئیس در این فیلم وسترن نقش دو قاتل بی‌رحم را بازی خواهند کرد.

 

پیتر دینکلج بازیگر سریال “Game of Thrones” در این فیلم نقش یک جایزه‌بگیر به نام رجینالد جونز را بازی میکند که قرار است با جایزه‌بگیر دیگری به نام کات تروت بیل رقابت و دشمنی سختی داشته باشد.

 

در تریلر مشاهده میشود که این فیلم وسترن به شدت مظمون تاریکی دارد و جولیت لوئیس و پیتر دینکلج دو قانون شکن خاص و آدمکش‌های خونسرد و بی‌رحم هستند.

 

کات تروت بیل رهبر یک گروه گانگستری است. رجینالد جونز یک قبر دزد الکلی و پسر یک برده‌ی سابق است. جک نیز یک مرد جوان و معصوم است. پس از اینکه گروه بیل، خواهر جک را می‌دزدند، رجینالد و جک عازم سفر برای نجات خواهر جک از دست بیل میشوند و به یک شهر بی قانون به نام بیشه‌ی بزرگ میرسند. وقایع فیلم “The Thicket” در تگزاس یک قرن پیش اتفاق می‌افتد.

 

شخصیت جک توسط لوان هاوک ایفا میشود. لوان هاوک پسر ایتان هاوک و اوما تورمن است.

 

علاوه بر پیتر دینکلج، جولیت لویس و لوان هاوک، اسمی کرید مایلز، میکون بلیر، اندرو شولز، جیمز هتفیلد، دیوید میدتاندر، آرلیس هاوارد، لسلی گریس و گبنگا آکیناگبه سایر بازیگران این فیلم هستند.

 

فیلمنامه‌ی “The Thicket” را کریس کلی بر اساس رمانی به همین نام از جو آر لنسدیل نوشته است.

 

تهیه کنندگان این فیلم مستقل از استدیوی فیلمسازی Tubi Films شامل پیتر دینکلج، دیوید گینزبرگ، آندره ال سوم، جیانی نوناری، کدی واناسیریکول، برایان او شی، چد اوکس، مایکل فریسلو، الیوت لستر و شانون گالدینگ می‌باشند.

 

بلیر وارد، آندرس اردن، اریک هاربرت، جیوانا تریشیتا، نت مک کورمیک، دنی گاسمن، رابین نوروود و آدریانا لیما تهیه کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

 

“The Thicket” قرار است در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) از سرویس استریم Tubi پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید