7
2954
0
1 ماه پیش
نتفلیکس اولین تریلر از فیلم “The Piano Lesson” را با بازی ساموئل ال جکسون و جان دیوید واشنگتن منتشر...

نتفلیکس اولین تریلر از فیلم “The Piano Lesson” را با بازی ساموئل ال جکسون و جان دیوید واشنگتن منتشر شد.

 

این فیلم اقتباس نتفلیکس از نمایشنامه‌ی “The Piano Lesson” نوشته‌ی آگست ویلسون است. هر دوی ساموئل ال جکسون و جان دیوید واشنگتن در ژانویه‌ی 2023 و در تئاتر برادوی نیز همین نقش‌ها را بازی کرده بودند. حالا قرار است نقششان را به پرده‌ی سینما بیاورند.

 

این فیلم به کارگردانی مالکوم واشنگتن، خانواده‌ی دوکر چارلز (با بازی ساموئل ال جکسون) در سال 1936 در وقایع پس از رکود بزرگ را دنبال میکند. میراث خانوادگی این خانواده یک پیانو است که با طرح‌هایی از اجداد برده‌شان حکاکی شده است. یکی از برادران برنامه اارد با فروش این پیانو و خرید وسایل مورد نیاز برای زمینشان ثروتی برای خانواده درست کند، اما خواهرش سعی دارد تاریخچه‌ی خانوادگیشان حفظ شود.

 

جان دیوید واشنگتن نقش بوی ویلی، برادرزاده‌ی دوکر را بازی میکند، نقشی که ساموئل ال جکسون خودش در سال 1987 در تئاتر بازی کرده بود.

 

به جز ساموئل ال جکسون و جان دیوید واشنگتن، ری فیشر، مایکل پاتس، اریکا بادو، اسکایلر اسمیت، جریکا هینتون، گیل بین، دنیل ددوایلر و کوری هاوکینز سایر بازیگران این فیلم درام هستند.

 

ری فیشر و مایکل پاتس نیز به همراه جکسون و واشنگتن در تئاتر این اثر به کارگردانی لاتانیا ریچاردسون جکسون ایفای نقش داشتند. “The Piano Lesson” در زمان پخش به پرفروش‌ترین تئاتر احیا شده در برادوی تبدیل شد. این نمایش همچنین پرفروش‌ترین تئاتر شرکت ویلسون در برادوی بود.

 

دنزل واشنگتن و تاد بلک تهیه کنندگان فیلم هستند. جنیفر راث، کستانزا رومرو ویلسون و کیتیا واشنگتن نیز تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.

 

“The Piano Lesson” قرار است در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان) در سینماهای منتخب پخش شود. سپس این فیلم در تاریخ 22 نوامبر (2 آذر) از نتفلیکس پخش میشود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید