80
24764
37
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس منتشر شد: جنیفر لارنس در تریلر رسمی فیلم (No...

تریلر رسمی فیلم No Hard Feelings با بازی جنیفر لارنس منتشر شد: جنیفر لارنس در تریلر رسمی فیلم (No Hard Feelings) سونی قرار است حسابی آتش به پا کند. لارنس با بازگشت به (اگر از ما بپرسید) بهترین ژانر خود، در دومین فیلم کمدی، نویسنده و کارگردان، جین استاپنیتسکی، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. که می‌توانید در انتهای این مطلب تریلر آن را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

علاوه بر لارنس، در فیلم «به دلت نگیر» بازیگرانی درجه یکی چون، اندرو بارت فلدمن، متیو برودریک (روز تعطیل فریس بولرز)، ناتالی مورالس (واسطه)، لورا بنانتی برنده جایزه تونی، اسکات مک آرتور (میک)، ایبون ماس-باچراخ (خرس)، کایل مونی (پخش زنده شنبه شب) و حسن میناج (قانون وطن پرستان با حسن منهاج) ایفای نقش کرده‌اند.

 

استاپنیتسکی در نوشتن فیلمنامه، از جان فیلیپس، نویسنده پدربزرگ بد (Dirty Grandpa 2016) نیز کمک گرفته است. او که نویسندگی و کارگردانی پسران خوب (Good Boys 2019) را نیز برعهده داشته است، در فیلم (Year One) به کارگردانی هارولد رامیس و همچنین معلم بد (Bad Teacher 2011) ساخته جیک کاسدان کار کرده است. لارنس در این فیلم بعنوان تهیه‌کننده نماینده شرکت خویش به نام، Excellent Cadaver Banner خواهد بود. الکس ساکس، مارک پروویسیرو، جاستین سیاروکی و نائومی اودنکرک نیز مدیران تولیداین فیلم می‌باشند و فیلیپس و کری اورنت به عنوان مدیران اجرایی به آن ملحق شده‌اند.

 

فیلم «به دلت نگیر» در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ در سینماها اکران شود، که می توانست آن را در مقابل فیلم پرفروش (The Flash)، و کمدی رمانتیک خارق العاده پیکسار، (Elemental) و همچنین کمدی ترسناک موضعی (The Blackening)، لاینزگیت قرار دهد. به همین دلیل قرار است (No Hard Feelings) در در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ در سینماهای سراسر آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

 

هنگامی که ساخت فیلم در ابتدا اکتبر ۲۰۲۱ تایید شد، سرویس‌های استریمی مانند نتفلیکس و اپل برای خرید این کمدی جذاب پیشنهاد دادند، اما سونی در نهایت تصمیم بر عدم فروش آن گرفت. این بدان معناست که (No Hard Feelings) منحصراً در سینماها اکران خواهد شد.

 

اما در نهایت به لطف قراردادی که بین سونی و نتفلیکس در آوریل ۲۰۲۱ منعقد شد، این فیلم برای پخش در نتفلیکس نیز در دسترس خواهد بود. هرچند از تاریخ پخش آن مطمئن نیستیم.

 

نظرات کاربـران

37
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Miladj
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چقدرر خوب بود واقعا منتظرشم

  • Mobina3600
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یه سوال میپرسم لایک و دیس لایک ندین فقط جواب بدین. اکثرا روی جنیفر لارنس کراش زدین، روی چه چیزیش کراشین دقیقا؟

    • Adam
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      رو همون چیزی که شما حسودی میکنید بهش 😂

    • سونیا
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      چرا روش کراش نباشیم دقیقا؟ کراشم نزدیم روش کراش بودیم خیلی وقته. خوشگل، خوش هیکل و از همه مهم تر شخصیتی هم خودش خیلی ادم فان و باحالیه شما خودت یکی از این ویژگی هارم نداری که داری از بالا جنیفر لارنسو میبینی.

    • spring.H
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      بازیش و شحصیتش.

    • Parsa_h15
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      والا گمونم رک بخوام بهت بگم سینه ستبری داره پرس سینه زیاد میزنه ولی به نظر من پولش حق تره

  • Himawari
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    Need a gf like Jennifer Lawrence asap

    • A$AP
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      بله

      • Himawari
        گزارش اسپویل
        (1 سال پیش)

        کاری با شما نداشتم asap مخفف As soon as possible هست😂

  • mahdi8118
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به نظرم کمدی جذابی داره این فیلم از تریلرش خیلی خوشم اومد و داستان جالبی داره.

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    پدر و مادر به این عزیزی رو باید تو آب و نمک قرار داد حیف این پسره که قدرشون رو نمیدونه ما که خدارو شکر قدرشون رو باید بدونیم وگرنه آخر میفتیم ته گدا خونه حالا به غیر از اینا چند تا از فیلم های جنیفر لارنس معرفی کنید تا به موقع اومدن این فیلم حوصله مون سر نره

  • arsalankhosravi0097
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دو دقیقه وچهل ونه ثانیه محشر بود امید وارم همش همینجورییییی باشه