10
12829
2
2 سال پیش
تقریباً دو هفته بعد از پخش سریال (House of the Dragon) که پیش درآمدی است از سریال (Game of...

تقریباً دو هفته بعد از پخش سریال (House of the Dragon) که پیش درآمدی است از سریال (Game of Thrones) سریال (The Lord of the Rings: The Rings of Power) پخش می شود. سریالی که داستان دورۀ دوم، یعنی هزاران سال پیش از داستان فیلم های «ارباب حلقه‌ها» را روایت می کند. می شود گفت این دو سریال در حال نبرد با هم هستند. صبح چهارشنبه نقدهای اولیه منتقدین به ارباب حلقه‌ها منتشر شد که در ادامه مقداری از آن ها را با هم می‌ خوانیم.

 

«دنیل فینبرگ» از «هالیوود ریپورتر» درمورد این سریال نوشت: در قسمت دوم داستان شروع به پیش رفتن می کنه و سریال صحنه ها و شخصیت های به شدت جذابی داره که این دقیقاً همون چیزیه که یک سریال برای بقای طولانی مدت بهش نیاز داره.” اون همچنین گفت این “یک شروع امیدوار کننده” است.

 

دیو نمتز از «تی‌وی لاین» هم نظرات مثبتی داشت و گفت: “حلقه‌های قدرت تنها خوب نیست؛ بلکه عالی است. و از همه مهم‌ تر این است که هنگام تماشای سریال حسی که موقع تماشا کردن فیلم داشتم به من دست داد؛ که کم پیش می آید در صفحه های نمایشگر کوچک همچین حسی تجربه شود.

 

«الکس استدمن» از «آی‌جی‌ان» نیز گفت: نه تنها که یکی از بهترین سریال هایی است که دیده‌ ام؛ بلکه توانایی رقابت با موفق ترین فیلم های سینمایی را دارد. فیلمبرداری سریال به دقت جغرافیای سرزمین میانه را به تصویر کشیده اما خیرکننده تر از آن تمرکز آگاهانه دوربین روی چهره بازیگر ها در حین مکالمه های مهم است.

 

«دارن فرانیچ» از «انترتینمنت ویکلی» اما نظر منفی ای داشت و این سریال را “یک نوع فاجعه” نامید. اون درمورد سریال گفت: راه های زیادی برای ساخت یک پیش درآمد وجود داره که این سریال همه آن ها را اشتباه رفته. شخصیت «گالادریل» کل یک ساعت قسمت اول رو داره به مردم میگه “نگران سائورون نباشید” و مردم هم در جواب به او می گویند که “نگران سائورون نباش”

 

«ربکا نیکلسون» از «گاردین» این سریال را با سریال (House of the Dragon) مقایسه کرد و گفت: این سریال کاری کرده «خاندان اژدها» چیزی بیشتر از یه سریال آماتور به نظر نرسه.

 

نظراتی مختلفی توسط منتقدین درمورد این سریال منتشر شده است که اغلب آن ها مثبت بوده اند. دو قسمت ابتدایی این سریال در تاریخ 11 شهریور 1401 پخش می شود.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mlyoghb
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آره صحبتاشون میخورد

  • Amir176500
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چرا حس میکنم یکم پول گرفتن تا نقد کنن؟ یا اشتباه میکنم؟