8
6291
5
1 سال پیش
صحبت‌های سازنده سریال The Last of Us درمورد انتخاب بلا رمزی: یکی از مورد انتظار ترین سریال ها که...

صحبت‌های سازنده سریال The Last of Us درمورد انتخاب بلا رمزی: یکی از مورد انتظار ترین سریال ها که همگی ما منتظرش هستیم سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) محصول «اچ‌بی‌او» می باشد که تنها چند هفتۀ دیگر تا پخشـش باقی مانده است. این سریال اقتباسی از بازی ای به همین نام است و توسط «کریگ مازن» و «نیل دراکمن» ساخته شده است.

 

همانطور که می دانید «پدرو پاسکال» در این سریال نقش «جوئل» و «بلا رمزی» نقش «الی» را بازی خواهند کرد؛ در طول ماه های گذشته مخاطبین بحث های زیادی را درمورد انتخاب بازیگران این سریال کرده اند و به نظر برخی از آن ها بلا رمزی به اندازه کافی برای این نقش مناسبت نیست. اما اخیراً سازنده این سریال در مصاحبه ای در این مورد صحبت کرده است.

 

«کریگ مازن» سازنده این سریال در این مصاحبه با مجله «اس‌اف‌ایکس» درمورد سخت بودن این انتخاب صحبت کرده و گفته است: “پیدا کردن بازیگر برای نقش الی بیشتر طول کشید چون نقش سختیـه. قرار بود به یه دختر ۱۴ ساله یه نقش سخت بدیم و این وقت گیر بود. بچه ها تجربه کمتری توی بازیگری دارند و برای همین پیدا کردن یه بازیگر سخت بود.”

 

او در ادامۀ حرف هایش می گوید که بیش از ۱۰۰ نفر را برای این نقش دیده اند تا این که به بلا رمزی رسیده اند: “به خودم گفتم وای نکنه نیل دراکمن ازش خوشش نیاد چون اگه اینطوری می شد تا آخر عمرم قرار بود به این فکر کنم که بهترین آدم برای این نقش بلا بوده. اما خوشبختانه اون هم عاشقش شد. اون بهترین بازیگر برای این نقشه.”

 

این اولین تجربه تلویزیونی بلا رمزی نمی باشد و او پیش از این در ۹ قسمت سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نیز بازی کرده است.

 

این سریال پخش خودش را در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد؛ می توانید تریلر فصل اول را از اینجا مشاهده کنید.

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • cloudy_sky_e
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    درسته که از لحاظ قیافه اصلا شبیه الی نیست ولی باید صبر کنیم تا ببینیم توی سریال چیکار میکنه

  • Foxcatcher1999
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فقط باید جولیا رابرتزو انتخاب میکردن😍😍

    • Foxcatcher1999
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      جولیا باترز

  • barney_stinson
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    قیافش اصلا شبیه نیست اصلا انتخاب خوبی نبود شخصا به عنوان کسی که عاشق بازیه فکر نمیکنم بتونم با این بازیگر ارتباط بگیرم

  • amir_tired
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی ببخشید ولی ر* ی*دن