12
6996
6
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی از فیلم Reality منتشر شد: خب، همه ما نمی‌توانیم در زندگی برنده باشیم، اما به خاطر...

اولین تریلر رسمی از فیلم Reality منتشر شد: خب، همه ما نمی‌توانیم در زندگی برنده باشیم، اما به خاطر نامش هم که شده، ریئلیتی باید برنده باشد، البته آن هم تا زمانی که تلاش نکرده بود تا اطلاعات طبقه‌بندی شده از دولت ایالات متحده را افشا کند. (Reality 2023) داستان واقعی رئلیتی وینر، یکی از اعضای نیروی هوایی ایالات متحده که اطلاعات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را فاش کرد، که در سال 2017 به همانند بمب خبری آمریکا را تکان داد را روایت می‌کند. و حالا به نظر می‌رسد که می‌توانیم نگاهی به زن پشت این داستان داشته باشیم. تریلر این فیلم می‌توانید در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

سیدنی سوئینی ستاره موفق سریال خوشحالی ( Euphoria ) به عنوان ریئلیتی وینر، یکی از اعضای سابق نیروی هوایی ایالات متحده، در این فیلم جدید ایفای نقش خواهد کرد، زنی که اف‌بی‌آی را به خاطر درز برخی اطلاعات در مورد انتخابات 2016 آمریکا بسیار عصبانی کرده است. این فیلم بر اساس متن بازجویی وینر توسط اف‌بی‌آی ساخته شده است که قبلاً نیز نمایشنامه‌ای به عنوان (Is This a Room) که در برادوی سال 2021 روی صحنه رفت، از آن اقتباس شده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده تینا ساتر است که فیلمنامه آن را نیز همراه با جیمز پل دالاس، نوشته است.

 

تریلر جدید سیدنی سوئینی را در نقش ریئلیتی وینر نشان می‌دهد که تحت بازجویی‌های بی‌امان دولت فدرال قرار می‌گیرد. در این تریلر شاهد آن هستیم که از وسایل خانه‌اش عکس گرفته شده، و زیر و رو می‌شوند، و خود ریئلیتی نیز تا حدی معمولی‌ای، در برابر این اتهامات تاریخی ایستادگی می‌کند. در یک سکانس، آن‌ها از او می‌پرسند که آیا وزنش 125 پوند است یا خیر، که او با بیان اینکه آنها در ارزیابی خود بیش از حد سخاوتمند هستند، شوخی می‌کند. این تلاش وی برای فروتن نشان دادن خود با ادعای آن‌ها مبنی بر اینکه وزن او در گواهینامه رانندگی وی ذکر شده است، در تضاد قرار می‌گیرد. وینر نیز با خنده‌ای پر مایه می‌گوید: « باشه خب، دروغ گفتم.» این تعامل، ناخوشایند و خامکارانه، در هسته شخصیت تقریباً غیر جدی و معمولی ریئلیتی مانور می‌دهد.

 

انتظار می‌رود که (ریئلتی) در تاریخ 29 مه 2023 در اچ‌بی‌او مکس پخش شود.

 

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Abolfazl198118
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نباید یاد blacked میوفتادم

  • MAEDEH
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه جالب تو وسایل خونه دختره، یه تابلو آیه الکرسی و یه قرآن بود!…

    • Cinephile2023
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      این شخص در واقعیت هم به اسلام گرویده. حتی بسیار مسلط به زبان‌های عربی و فارسی هم است.

      • Fatemeh zeinali
        گزارش اسپویل
        (1 سال پیش)

        چی میگی داداش؟😂

  • Aboofazell
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    Reality یکی از فیلمای درخشان جشنواره برلین امسال بود که اولین نمایشش رو در برلین داشت و شاید براتون جالب باشه این فیلم نمره 100درصد یعنی کامل راتن تومیتوز رو گرفته و این خیلی نادره به علاوه نمره 87 متاتریک، با اینکه نمره ملاک نیست (البته در مواردی استثنا) ولی این یعنی با یه فیلم خوب با کست و کارگردانی مستقل ساتر روبه رو ایم! سیدنی سوئینی یکی از استعداد ها و مهره های درخشان آینده هالییوده و تو این فیلم هم تحسین شده

  • Rasol78yy
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    wow sydney sweny 😍