6
2473
0
3 ماه پیش
طبق گزارشات تعداد بسیار زیادی از کاربران سرویس پخش Disney+ سریال “The Acolyte” را در روزهای اول از این...

طبق گزارشات تعداد بسیار زیادی از کاربران سرویس پخش Disney+ سریال “The Acolyte” را در روزهای اول از این سرویس دنبال کردند.

 

سرویس Disney+ اعلام کرد این سریال از دنیای جنگ ستارگان رکورد بیشترین بیننده در شروع یک سریال در سال 2024 را تا به اینجا شکسته است. اپیزود اول این سریال رکورد 4.8 میلیون بیننده در روز ابتدایی پخش و 11.1 میلیون بازدید را در پنج روز ابتدایی پخش بر جای گذاشته است.

 

البته این سریال نتوانست به رکورد سریالی دیگر از دنیای جنگ ستارگان به نام “Ahsoka” که در سال 2023 پخش شد برسد و تعداد بینندگانش حدود 3 میلیون کمتر بود. سریال “Ahsoka” در پنج روز ابتدایی پخش در ماه آگوست 2023 حدود 14 میلیون بیننده را به خود جذب کرد. آمار دقیق بازدید سریال “Ahsoka” در روز اول پخش مشخص نشده است.

 

سریال “The Acolyte” در دنیای جنگ ستارگان جریان دارد و تحقیقات در مورد مجموعه‌ای از جرم و جنایات را دنبال میکند و یک استاد جدای را در مقابل گذشته‌اش قرار میدهد. آماندلا استنبرگ، لی جانگ جائه، دفنی کین، چارلی بارنت، کری ان ماس، جوناس سوتامو، منی جاسینتو، جودی ترنر اسمیت، ربکا هندرسون و دین چارلز چپمن بازیگران این سریال هستند.

 

آلیسون هرمن منتقد سایت ورایتی سریال “The Acolyte” را به سریال‌های “Andor” و “The Last Jedi” تشبیه کرده و گفته این سریال نیز جستجو به دنبال اهداف والا را از دیدگاه خود نمایش میدهد. همچنین در نقد این گونه نوشته است: این سریال دارای صحنه‌های اکشن بسیاری است و بیشترش مبارزات تن به تن و هنرهای رزمی سنگین می‌باشد و خیلی زود به شخصیت‌های سریال علاقمند میشویم و به آن‌ها اهمیت میدهیم.

 

سازنده‌ی سریال لسلی هدلند میباشد و تهیه کنندگان اجرایی سریال سریال کتلین کندی، سایمون امانوئل، جف اف کینگ و جیسون میکالف هستند. دستیار تهیه کنندگان اجرایی شارمین دی گراته و کور آدانا و رین رابرتز، دیمین اندرسون، آیلین شیم و راب بردو تهیه‌ی سریال را بر عهده دارند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید