0
929
0
4 روز پیش
شبکه‌ی پیکاک اولین تریلر از سریال ترسناک و هیجانی “Teacup” را منتشر کرد.   این سریال محصولی از استدیوی...

شبکه‌ی پیکاک اولین تریلر از سریال ترسناک و هیجانی “Teacup” را منتشر کرد.

 

این سریال محصولی از استدیوی Atomic Monster متعلق به جیمز وان است و بر اساس رمان “Stinger” به نوشته‌ی رابرت مک کمن ساخته شده است. ایان مک کالک شورانر سریال است.

 

خلاصه داستان رسمی: “Teacup” گروهی از اشخاص متفاوت از هم را در حومه‌ی ایالت جرجیا دنبال میکند که باید با یکدیگر همکاری کنند تا با یک تهدید مرموز مقابله کنند و زنده بمانند.

 

یوان استراهوفسکی (بازیگر سریال “Dexter” و “The Handmaid’s Tale”)، اسکات اسپیدمن (بازیگر سریال “Grey’s Anatomy”)، راب مورگان (بازیگر سریال “Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty”)، چاسکی اسپنسر (بازیگر سریال “Banshee”)، کتی بیکر، بوریس مک گیور، کیلب دالدن، امیلی بیر و لوسیانو لرو بازیگران این سریال خواهند بود.

 

جیمز وان، مایکل کلیر و راب هکت از استدیوی Atomic Monster و همچنین فرانسیسکا اکس هو، کوین تانکارون و رابرت مک کمن تهیه کنندگان اجرایی این سریال می‌باشند. “Teacup” توسط استدیوی UCP که زیر مجموعه‌ای از Universal Studio Group است تهیه شده است.

 

جیمز وان در کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم‌های ترسناک ید طولایی دارد و کارنامه‌ی درخشان او نوید یک سریال قوی را میدهد. مجموعه فیلم‌هایی چون “Saw” و “The Conjuring” و “Insidious” و “Annabelle” و “The Nun” و “Lights Out” و “M3GAN” و فیلم‌های غیر ترسناک مانند “Fast & Furious 7” و “Aquaman and the Lost Kingdom” از جمله فیلم‌هایی است که در کارنامه‌ی جیمز وان به ثبت رسیده‌اند.

 

البته جیمز وان فقط در تهیه‌ی این سریال نقش داشته است و کارگردانان فیلم شامل ای ال کتز (کارگردان سریال “The Haunting of Bly Manor”)، جان هایامس (کارگردان سریال “Chucky”)، کلوئی اوکونو (کارگردان فیلم “Watcher”) و کوین تانکارون (کارگردان سریال “The Brothers Sun”) می‌باشد.

 

“Teacup” قرار است در تاریخ 10 اکتبر (19 مهر) با دو اپیزود پخشش را در شبکه‌ی پیکاک شروع کند و هر هفته با دو اپیزود تا روز هالووین ادامه پیدا خواهد کرد.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید