16
17196
2
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم Talk to Me منتشر شد: «دنی فیلیپو» و «مایکل فیلیپو» دو برادر یوتیوبر هستند که...

اولین تریلر رسمی فیلم Talk to Me منتشر شد: «دنی فیلیپو» و «مایکل فیلیپو» دو برادر یوتیوبر هستند که مدتی پیش اولین فیلم سینمایی خود به نام با من حرف بزن (Talk to Me 2023) را در ژانر ترس ساخته اند و این فیلم قرار است تا مدتی دیگر توسط کمپانی «ای24» اکران خودش را آغاز کند، اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان گروهی از دوستان را روایت می کند که راه احضار کردن روح از طریق یک دست مومیایی شده را یاد می گیرند و این کار تبدیل به یکی از تفریحات هیجان انگیز آن ها می شود تا این که یکی از آن ها زیاده روی می کند و نیرو های ماوراء طبیعی وحشتناکی را آزاد می کند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم بازی کرده اند می توان اشاره کرد به: «سوفی وایلد»، «الکساندرا جنسن»، «جو برد»، «اوتیس دانجی»، «میراندا اتو»، «زوئی تررکیز» و «کریس آلوسیو».

 

هر چند که کارگردانان و تیم بازیگری این فیلم آنچنان شناخته شده نیستند اما جا دارد اشاره کنیم که این فیلم اولین نمایش های جهانی خودش را در «جشنواره فیلم ساندنس» و «جشنواره فیلم آدلاید» داشته است و تا به این لحظه توانسته است نظر منتقدین را به خودش جلب کند.

 

این فیلم قرار است در تاریخ 28 جولای سال 2023 اکران خودش را در سینما ها آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mr.j
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آ ۲۴ کمپانی خوبیه و با کارگردانای خوبی تو ژانر وحشت همکاری می‌کنه مثل آری استر که هردو فیلمش برای آ۲۴ و کارگردان فیلم the witch و lighthouse رابرت اگرز کلا کمپانی خوبیه یکی از فیلماشم فک کنم ۴ اردیبهشت میاد با بازی واکین فینیکس کلا فیلماشو از دست ندید کمپانی خوبیه

  • amb420
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به نظر خوبه فقط امیدوارم مثل اغلب فیلم های ترسناک جدید نباشه،یه مشت چرت وپرت میسازن!