20
9007
1
1 سال پیش
یکی از منابع نزدیک به پروژه فیلم (باربارلا) محصول «سونی پیکچرز» تایید کرده است که «سیدنی سوئینی» قرار است...

یکی از منابع نزدیک به پروژه فیلم (باربارلا) محصول «سونی پیکچرز» تایید کرده است که «سیدنی سوئینی» قرار است در این پروژه سینمایی ایفای نقش کند. این فیلم همچنان در مراحل اولیه پیش تولید است و همچنان کارگردان، نویسنده و تهیه کنندۀ فیلم مشخص نشده اند.

 

این بازیگر این خبر را طی یک پست در صفحه اینستاگرامـش تایید کرده است. این بازیگر یک عکس از فیلم اصلی که فیلمی محصول سال 1968 است را منتشر کرده و در توضیحاتش نوشته است “وقت نجات دادن دنیا رسیده.”

 

می شود گفت سیدنی سوئینی تبدیل به یکی از بازیگران با استعداد و پر استفادۀ سونی پیکچرز شده است، زیرا او اکنون در فیلم (مادام وب) در کنار «داکوتا جانسون» در حال بازی است. همچنین این استودیو حق ساخت رمان (The Registration) را خریداری کرده است، پروژه ای که «برد فولر» تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و سیدنی سوئینی جزء بازیگرانش اعلام شده است.

 

جدا از پروژه های سینمای این بازیگر بعد از بازی در سریال هایی مانند (The White Lotus) و (Euphoria) رشد کرد و شناخته شد. امسال این بازیگر برای بازی در جفت این سریال های نامزد دریافت جایزه امی شد.

 

فیلم اصلی باربارلا فیلمی است محصول 1968 که بر اساس مجموعه کمیکی به نویسندگی «ژان کلود فورست» ساخته شده است و «جین فوندا» نقش اصلی آن را بازی کرده است. گرچه این فیلم در آن زمان در باکس آفیس نتوانست موفقیت آنچنان بزرگی را بدست بیاورد اما در دهه های بعد این فیلم طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. این فیلم یکی از نمادین ترین فیلم های جین فوندا به حساب می آید.

 

در همان سال‌ های اولیه بعد از انتشار فیلم اصلی برنامه هایی وجود داشت برای ساخت ادامه و یا بازسازی فیلم توسط «روژه وادیم» کارگردان فیلم اصلی اما متاسفانه هیچ وقت هیچکدام از آن برنامه ها به نتیجه ای نرسیدند.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • soroushxox
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از برکت های این بازیگر هرچی بگیم کم گفتیم :))