0
307
0
-2 ثانیه قبل
شبکه‌های Starz و Sky اولین تریلر رسمی از مینی سریال هیجانی “Sweetpea” را با بازی الا پرنل منتشر کردند....

شبکه‌های Starz و Sky اولین تریلر رسمی از مینی سریال هیجانی “Sweetpea” را با بازی الا پرنل منتشر کردند.

 

الا پرنل ستاره‌ی سریال‌های “Fallout” و “Yellowjackets” در این سریال نقش ریانون لوئیس را بازی میکند که یک زن جوان است و تاثیر خاصی روی افراد دور و اطرافش نمیگذارد. این مینی سریال شش قسمتی بر اساس رمانی به همین نام از سی جی اسکیوز ساخته شده است.

 

در خیابان مردم از کنار ریانون رد میشوند و یک لحظه هم نگاهش نمیکنند. او همچنان در سر کار ترفیع نمیگیرد، پسری که بهش علاقه دارد به او تعهد نمی‌بندد و پدرش خیلی خیلی مریض است. تا اینجا زندگیش افتضاح است. خلاصه داستان رسمی سریال اینگونه است: همه چیز در زندگی ریانون داغون شده و دیگه به اینجایش رسیده است. دیگر تحمل ندارد و این دختر سر به زیر جایش را به یک دختری میدهد که قادر به انجام هر کاری است. زمانی که ریانون قدرت مست کننده و جدیدی را به دست می‌آورد زندگیش تغییر میکند، اما آیا میتواند راز قتل‌ها را مخفی نگه دارد؟

 

در این سریال به غیر از الا پرنل، بازیگران دیگری نیز مانند نیکول لکی (بازیگر سریال “Sense8”) در نقش جولیا، جان پوینتینگ (بازیگر سریال “Big Boys”) در نقش کریگ، کالام لینچ (بازیگر سریال “Bridgerton”) در نقش ای جی، لیا هاروی (بازیگر سریال “Foundation”) در نقش مارینا، جرمی سوئیفت (بازیگر سریال “Ted Lasso”) در نقش نورمن و داستین دمری برنز (بازیگر سریال “Slow Horses”) در نقش جف حضور دارند.

 

کیرستی سوین (نویسنده‌ی سریال “Pure”) به همراه کریسی داکر (نویسنده‌ی سریال “Killing Eve”)، لورا جین تانبریج و سلینا لیم نویسندگی سریال را بر عهده دارند. الا جونز کارگردان سریال است. الا پرنل و کیرستی سوین و الا جونز نیز تهیه کنندگان اجرایی سریال می‌باشند.

 

“Sweetpea” قرار است در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) از شبکه‌ی Sky و سرویس استریم Now در بریتانیا و از شبکه‌ی Starz در ایالات متحده پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این مینی سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید