17
4863
3
1 سال پیش
فروش جهانی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie از ۸۷۱ میلیون عبور کرد: همانطور که می دانید انیمیشن فیلم...

فروش جهانی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie از ۸۷۱ میلیون عبور کرد: همانطور که می دانید انیمیشن فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros Movie) به مدت سه هفته در سینما های آمریکا و جهان در حال اکران است و اخیراً اطلاعات سومین هفته حضور این فیلم در باکس آفیس نیز منتشر شده اند که در ادامه آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم در سومین هفته فروشش در باکس آفیس جهانی موفق شده است به فروش بی نظیر ۸۷۱٫۸۴ میلیون دلاری دست پیدا کند و به نظر می رسد به هیچ عنوان قرار نیست که سرعت فروش این انیمیشن کم شود. همچنین این انیمیشن در باکس آفیس داخلی آمریکا نیز فروش موفقی داشته است و مبلغ باکس آفیس داخلی این فیلم به ۴۳۴٫۳۳ میلیون دلار رسیده است.

 

اگر بخواهیم به لیست پر فروش ترین انیمیشن ها در آمریکا نگاه کنیم، ماریو در بین انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ (Toy Story 4 2019) با فروش ۴۳۴٫۳۸ و داستان اسباب بازی ۳ (Toy Story 3 2010) با فروش ۴۱۵٫۴ میلیون دلار قرار می گیرید که به نظر نمی رسد برای شکستن رکورد فروش انیمیشن داستان اسباب بازی چهار، مشکلی داشته باشد. این انیمیشن در ادامه اکرانـش بی شک رکورد های انیمیشن های بیشتری را نیز خواهد شکست.

 

نسخه قابل دانلود این فیلم در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amir_shadow
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هر کاری هم بکنن انیمه شیطان کش تو سه روز ۷میلیارد دلار درآمد داشته

  • nima1987
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعا ممنونم از سایت خوبتون یه روز میگیم جوونیمون دی جی موی بود . واقعا از زحماتتون ممنونم و همینطور قسمت اخبار فیلم ها هم خیلی قوی شده واقعا هیجان انگیز تر شده و عالیه تشکر.

  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ببینیم این باکس علامت سوال تاکجا به سکه دادن ادامه میده!!! قارخ خور بازاش گرفتن منظورمو..!