1
802
0
-44 ثانیه قبل
تیزر جدیدی از فصل دوم سریال “Squid Game” از شبکه‌ی نتفلیکس منتشر شد.   همانطور که قبلا هم اطلاع...

تیزر جدیدی از فصل دوم سریال “Squid Game” از شبکه‌ی نتفلیکس منتشر شد.

 

همانطور که قبلا هم اطلاع رسانی شده بود، لی جانگ جائه برای بازی در فصل دوم باز خواهد گشت. همچنین لی بیونگ هان، وی ها جان و گانگ یو نیز برای ایفای نقششان باز خواهند گشت. بازیگران جدید برای فصل دوم شامل، ییم سی وان، کانگ ها نول، پارک گیو یونگ، لی جین اوک، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گئون، کانگ آئه سیم، لی دیوید، چوی سونگ هیون، روه جائه وون، جو یو ری و وون جی آن خواهند بود.

 

خلاصه داستان رسمی فصل سوم: سه سال پس از برنده شدن در بازی مرکب، بازیکن 456 همچنان مسّر است تا کسانی که در بازی باقی ماندند را پیدا کند و به این ورزش شرورانه پایان دهند. او با استفاده از ثروتش شروع به تحقیق و جستجو میکند و از ساده‌ترین مکان‌ها کارش را شروع میکند؛ گشتن به دنبال مردی با کت و شلوار شیک که در مترو دامجی بازی میکند. اما زمانی که تلاش‌هایش نتیجه میدهد، مشخص میشود که مسیر از بین بردن سازمان مرگبارتر از آنی است که تصور میکرد. برای پایان دادن به بازی، او باید مجددا وارد بازی شود.

 

اعلام شد این سریال کره‌ای محبوب برای فصل و سوم و پایانی نیز تمدید شده است. تاریخ پخش فصل دوم و تمدید فصل سوم از طریق یک ویدئو اعلام شد. همچنین هوانگ دونگ هیوک خالق، کارگردان و تهیه کننده‌ی اجرایی سریال این پست را برای هواداران سریال منتشر کرد: هیجان زده‌ام که ببینم دانه‌ای که برای ساخته شدن بازی مرکب جدید کاشته بودم رشد میکنه و تا پایان داستان ثمره خواهد داد.

 

فصل دوم سریال “Squid Game” قرار است در تاریخ 26 دسامبر (6 دی) از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شود. فصل سوم نیز در سال 2025 پخش خواهد شد.

در زیر میتوانید اولین تیزر فصل دوم این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید