3
2518
0
1 هفته پیش
دومین تریلر رسمی از فیلم “Smile 2” منتشر شد. این فیلم قسمت دوم فیلم ترسناک “Smile” در سال 2022...

دومین تریلر رسمی از فیلم “Smile 2” منتشر شد. این فیلم قسمت دوم فیلم ترسناک “Smile” در سال 2022 است که به یکی از موفق ترین فیلم‌های ترسناک چند سال اخیر تبدیل شد.

 

در قسمت دوم این فیلم یک ستاره‌ی موسیقی پاپ (نائومی اسکات) توسط یک نفرین شیطانی دیوانه میشود که قربانیان را به شکل یک لبخند مور مور کننده نمایش میدهد.

 

پارکر فین، نویسنده و کارگردان قسمت اول “Smile” به همراه کایل گالنر; بازیگری که نقش افسر جول را در قسمت اول بازی کرد برای قسمت دوم هم بر خواهند گشت. این مجموعه‌ی فیلم داستان یک اهریمن شیطانی و بی رحم است که باعث میشود قربانیان با لبخندهای شیطانی روی صورتشان دست به خودکشی بزنن.

 

در قسمت اول فیلم جول با مشاهده‌ی مرگ وحشتناک دوست دختر سابقش رز کاتر (با بازی سوزی بیکن) مواجه شد که به خاطر اهریمند لبخند زن خود را به آتش کشید. هر کسی که شاهد مرگ کسی به دست این موجود اهریمنی باشد خودش قربانی بعدی خواهد شد که دست به خودکشی میزند، یعنی جول به زودی به همین سرنوشت دچار میشود.

 

سایر بازیگران فیلم شامل لوکاس گیج، رزماری دویت، دیلن گلولا، رائول کاستیو و مایلز گوتیرز-رایلی می‌باشند.

 

در حالی که در ابتدا قرار بود فیلم “Smile” فقط در سرویس استریم Paramount+ پخش شود، استدیو، فیلم را در سینماها پخش کرد، تصمیمی که باعث شد این فیلم 217 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته باشد. موفقیت قسمت اول استدیوی پارامونت را متقاعد کرد تا دستور ساخت قسمت جدیدی از این فیلم را بدهد. اگر قسمت دوم فیلم هم به مانند قسمت اول به موفقیت برسد، در آینده‌ای نزدیک شاهد یک مجموعه‌ی طولانی از فیلم‌های ترسناک خواهیم بود.

 

“Smile 2” قرار است در تاریخ 18 اکتبر (27 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید