3
1498
0
2 روز پیش
آی‌اف‌سی فیلمز اولین تریلر از فیلم “Skincare” را منتشر کرد. این فیلم با هنرنمایی الیزابت بنکس در ژانر جنایی...

آی‌اف‌سی فیلمز اولین تریلر از فیلم “Skincare” را منتشر کرد. این فیلم با هنرنمایی الیزابت بنکس در ژانر جنایی و هیجانی است.

 

فیلم “Skincare” یک داستان غیرواقعی ولی بر اساس اتفاقات واقعی است. این فیلم داستان یک متخصص زیبایی معروف به نام هوپ گلدمن (با بازی الیزابت بنکس) را دنبال میکند که میخواهد حرفه‌اش را به مرحله‌ی بعد ببرد و محصولات مراقبت از پوست خودش را تولید کند. زمانی که رقیبش انجل ورگارا (با بازی لوئز جراردو مندز) یک فروشگاه مراقبت از پوست را روبروی مغازه‌ی او افتتاح میکند مشکلاتی به وجود می‌آید. هوپ مشکوک میشود که یک نفر سعی در نابود کردن شهرت و کسب و کارش دارد و به همراه دوستش جردن (با بازی لوئیس پولمن) شروع به تحقیق میکند تا از هویت شخصی که سعی در نابود کردن زندگیش دارد پرده بردارد.

 

همچنین بازیگران دیگری مانند نیتن فیلیون (بازیگر سریال The Rookie) و مایکلا جی رودریگز (بازیگر سریال Pose) در فیلم حضور دارند. این فیلم اولین فیلم به کارگردانی آستین پیترز است که فیلمنامه‌ی فیلم را هم به همراه دیرینگ رگان و سم فریلیک نوشته است. جانات شورتز و لوگان لرمن برای شرکت Jalapeño Goat تهیه کنندگان این فیلم هستند.

 

آی‌اف‌سی فیلمز (IFC Films) حق پخش فیلم “Christmas Eve in Miller’s Point” که از برگزیدگان جشنواره‌ی کن بود را نیز خریده است و قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) در سینماها اکران کند. همچنین حق پخش درام استاپ‌موشن “Memoir of a Snail” از کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار آدام الیوت را نیز به دست آورده است.

 

فیلم‌های “Alien: Romulus” و “Horizon: An American Saga – Chapter 2” و “My Penguin Friend”  همزمان با فیلم “Skincare” اکران میشوند و این فیلم باید در باکس آفیس با آن‌ها رقابت کند.

 

“Skincare” قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید