8
5419
1
4 ماه پیش
جدیدترین فیلم ژاک آدیارد، یک فیلم کمدی‌جنایی و موزیکال به زبان اسپانیایی یه نام “امیلیا پرز” است که روز...

جدیدترین فیلم ژاک آدیارد، یک فیلم کمدی‌جنایی و موزیکال به زبان اسپانیایی یه نام “امیلیا پرز” است که روز شنبه برای اولین بار در جشنواره‌ی کن پخش شد و تشویق 11 دقیقه‌ای را از طرف تماشاگران تجربه کرد.

 

تمام ستارگان این فیلم مانند کارلا سوفیا گاسکون، سلنا گومز، زوئی سالدانیا و ادگار رامیرز برای اولین پخش فیلم در جشنواره‌ی کن حضور داشتند. جشنواره‌ای که به حال فیلم‌های بزرگ و مهمی مانند “مگالاپلیس” و “فیوریوسا” برای اولین بار در آن پخش شدند.

 

همزمان با پخش تیتراژ پایانی تشویق‌ها شروع شد و آدیارد هم پشت میکروفون از تماشاگران حاضر در سالن تشکر کرد. پس از پایان صحبت‌هایش، تشویق‌ها برای دو دقیقه‌ی دیگر ادامه یافت و زوئی سالدانیا، کارلا سوفیا گاسکون و سلنا گومز از خوشحالی اشک می‌ریختند.

 

ژاک آدیارد، کارگردان کهنه‌کار که فیلم‌هایی مانند “زنگار و استخوان” و “پاریس، منطقه‌ی سیزدهم” را در کارنامه دارد، در این فیلم داستان ریتا (زوئی سالدانیا) را روایت میکند، یک وکیل باصلاحیت و قدرندیده که در یک شرکت حقوقی بزرگ کار میکند و علاقه دارد به مجرمان کمک کند تا از مشکلات قانونی نجات پیدا کنند. یک روز رئیس کارتل او را استخدام میکند تا کمک کند از کارش کناره‌گیری کند و به رویای تبدیل شدن به زن که سال‌ها بود در سر داشت برسد.

 

“امیلیا پرز” به همراه فیلم “کارآموز” به کارگردانی علی عباسی که در مورد زندگینامه‌ی دونالد ترامپ است، از مهم‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ی کن هستند که به دنبال خریدار می‌گردند.

 

فیلمنامه را ژاک آدیارد با همکاران همیشگیش توماس بیگین و لیت میسیوس نوشته است و قرار است در 28 آگوست در فرانسه اکران شود.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (2 ماه پیش)

    رکورد اجرای تزویر همگانی