20
9498
1
1 سال پیش
تا به حال سابقه نداشته است که «آمازون» آمار بیننده های یک سریال را گزارش بدهد و هیچ وقت...

تا به حال سابقه نداشته است که «آمازون» آمار بیننده های یک سریال را گزارش بدهد و هیچ وقت این عمل در سیاست های «پرایم ویدئو» نبوده است؛ اما آمازون برای این سریال استثناء قائل شد و برای اولین بار آمار بازدید کنندگان سریال «The Lord of the Rings: The Rings of Power» را منتشر کرد.

 

به گفتۀ غول تجارت الکترونیک «حلقه‌های قدرت» در ۲۴ ساعت اول پخشـش در «پرایم ویدئو» برای ۲۴۰ کشور در دسترس بوده است و در این ۲۴ ساعت ۲۵ میلیون بیننده داشته است! آمازون در این گزارش مشخص نکرده است که بیننده ها را به چه شکلـی اندازه گیری می کند و یا این که یک بیننده چقد از یک قسمت را باید ببیند که جزو بیننده های سریال قرار بگیرد و از آنجایی که آمازون تا به حال به این شکل آمار بیننده های یک سریال را منتشر نکرده بود سخت است بفهمیم این آمار بر چه اساسی حساب شده اند. با این حال به گفتۀ آمازون دو قسمت ابتدایی این سریال تمام رکورد های قبلی تاریخ «پرایم ویدئو» را شکسته اند.

 

«جنیفر سالک» رئیس «آمازون استودیوز» در این باره گفت: “مشخص است که داستانی های «تالکین» باعث شده اند که ما به این لحظه غرورآفرین برسیم، داستان هایی که جزو محبوب ترین داستان های تمام دوران هستند و اکثر ما آن ها را به عنوان منشا اصلی ژانر فانتزی می شناسیم.” و «سالک» در آخر از تیم سازنده این سریال، بازیگرها، و تهیه کنندگان تشکر کرد.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • realmhmdreza
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تارگرین فن ها خطاب به آمازون : آیا من برای تو یک شوخی هستم؟