5
2572
0
1 ماه پیش
در جشنواره‌ی کمیک کان در شهر سن دیگو اولین تریلر از فصل دوم سریال “The Walking Dead: Daryl Dixon”...

در جشنواره‌ی کمیک کان در شهر سن دیگو اولین تریلر از فصل دوم سریال “The Walking Dead: Daryl Dixon” از شبکه‌ی AMC منتشر شد.

 

دریل و کارول برای ماجراهای بیشتر در فصل دوم سریال “The Walking Dead: Daryl Dixon” بازگشته‌اند. عبارت “The Book of Carol” نیز به عنوان فصل دوم سریال اضافه شده است.

 

ملیسا مک براید که در ابتدا قرار بود به همراه نورمن ریداس بازیگران اصلی سریال باشند به دلایلی شخصی از حضور در سریال انصراف داده بود، اما در قسمت آخر فصل اول حضور یافت تا در فصل دوم و همچنین فصل سوم (که به تازگی خبر تمدیدش اطلا رسانی شده است) بازیگر اصلی سریال باشد. او مدت زیادی بود که میدانست قرار است در فصل دوم سریال باز گردد.

 

فصل دوم این سریال محصول شبکه‌ی AMC ادامه‌ی وقایع فصل اول خواهد بود و دریل و کارول باید با دشمنان قدیمیشان روبرو شوند. کارول برای پیدا کردن دوستش مبارزه میکند و دریل با تصمیماتش برای ماندن در فرانسه در کشمکش است.

 

در مصاحبه‌ی عوامل سریال در جشنواره‌ی کمیک کان مشخص نشد که چقدر طول خواهد کشید تا این دو دوباره در کنار هم باشند ولی ملیسا مک براید در این مورد گفت: سفر خیلی خوبیه ولی خیلی طول میکشه.

 

ولی به هر حال دریل و کارول حداقل در فصل سوم در کنار هم خواهند بود. پس از خبر تمدید فصل سوم قرار شد فیلمبرداری در اسپانیا و در شهرهای مادرید، گالیسیل، آراگون، کاتالونیا و والنسیا باشد. در پاسخ به سوالی که چرا فیلمبرداری در اسپانیاست، نورمن ریداس به شوخی گفت: به خاطر نوشیدنی سانگریا.

 

گرگ نیکوترا کارگردان و تهیه کننده‌ی اجرایی سریال گفت: اینطوری بهتره و با مسافرت داستان تکراری نمیشه.

 

فصل دوم “The Walking Dead: Daryl Dixon” قرار است در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) از شبکه‌ی AMC پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر فصل دوم این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید