2
1485
0
1 هفته پیش
استدیوی Searchlight Pictures اولین تریلر از فیلم کمدی و ترسناک “Nightbitch” را منتشر کرد.   این فیلم با بازی...

استدیوی Searchlight Pictures اولین تریلر از فیلم کمدی و ترسناک “Nightbitch” را منتشر کرد.

 

این فیلم با بازی ایمی آدامز بر اساس رمانی به نوشته‌ی ریچل یودر در سال 2021 ساخته شده است.

 

طبق خلاصه داستان رسمی فیلم، “Nightbitch” داستان یک هنرمند را دنبال میکند که حرفه‌اش را کنار میگذارد تا یک مادر خانه دار شود و به دنبال فصل جدیدی از زندگیش است. پس از مدتی همین اتفاق نیز براش رخ میدهد، زمانی که او برای ورزش شبانه به بیرون میرود غرایز مادرانه‌اش با تبدیل شدن به سگ بروز میکنند.

 

به غیر از ایمی آدامز، اسکوت مک نیری، مری هالند، جسیکا هارپر، زوئی چائو، الا توماس، استیسی سوئیفت، آرکانا راجان، آدرین رز وایت، داریوس د لا کروز و رزلین جنتل سایر بازیگران این فیلم هستند.

 

در ابتدا قرار بود این فیلم مستقیما از سرویس استریم Hulu پخش شود. اما بعدا استدیوی Searchlight Pictures تصمیم گرفت فیلم را به صورت گسترده در سینماهای آمریکا پخش نماید.

 

تقریبا سه سالی است که فیلمی از ایمی آدامز در سینماها پخش نشده است. آخرین فیلم او “Disenchanted” محصول دیزنی بود که در سال 2022 مستقیما از سرویس استریم دیزنی+ پخش شد. البته این بازیگر برنده‌ی اسکار سه فیلم دیگر نیز در حال آماده شدن دارد و قرار است به زود پخش شوند. فیلم “At the Sea” به کارگردانی کرنل موندراکزو، فیلم “The Invite” با حضور پال راد و فیلم “Klara and the Sun” با حضور جنا اورتگا، سه فیلم دیگر ایمی آدامز هستند.

 

ماریل هلر کارگردان این فیلم است و فیلمنامه را نیز با همکاری ریچل یودر (نویسنده‌ی رمان) نوشته است. ایمی آدامز، ریچل یودر، سو نیگل، استیسی اونیل و کریستینا اوه تهیه کنندگان این فیلم هستند.

 

“Nightbitch” قرار است در تاریخ 6 دسامبر (16 آذر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید