4
1489
0
2 روز پیش
تریلر نهایی از فیلم “Longlegs” منتشر شد و قرار است میکا مونرو، ستاره‌ی فیلم “It Follows” به همراه نیکلاس...

تریلر نهایی از فیلم “Longlegs” منتشر شد و قرار است میکا مونرو، ستاره‌ی فیلم “It Follows” به همراه نیکلاس کیج در این فیلم ترسناک و هیجانی بازی کند.

 

فیلم “Longlegs”داستان یک مامور اف‌بی‌آی به نام لیی هارکر (با بازی میکا مونرو) را دنبال میکند که یک مامور تازه کار و با استعداد است و قرار است روی پرونده‌ی حل نشده‌ی یک قاتل سریالی (با بازی نیکلاس کیج) کار کند. زمانی که مدارک پنهانی آشکار میشوند، پرونده بسیار پیچیده میشود. هارکر یک ارتباط شخصی با قاتل بی‌رحم کشف میکند و باید تلاش کند تا هر چه سریع‌تر جلوی او را بگیرد تا جان یک خانواده‌ی بی‌گناه دیگر را نگیرد.

 

این فیلم توسط آزگود “آز” پرکین (نویسنده و کارگردان فیلم “I Am the Pretty Thing That Lives In The House”) نویسندگی و کارگردانی شده است. تهیه کنندگان فیلم جیسون کلاث و دیو کپلن از استدیوی C2 Motion Picture Group می‌باشند. این استدیوی کانادایی تهیه‌ی فیلم “Babylon” را در کارنامه دارد.

 

میکا مونرو پس از کسب شهرت به خاطر بازی در فیلم “It Follows” در فیلم‌های دیگری مانند “The Guest” و “Greta and Watcher” نیز بازی کرد و خود را به عنوان یک ستاره‌ی فیلم‌های ترسناک برای استدیوی قرن ۲۱ معرفی کرد.

 

نیکلاس کیج هم اخیرا با بازی در فیلم‌های “Pig” و “The Unbearable Weight of Massive Talent” تحسین منتقدان را بر انگیخت. او در فیلم “Butcher’s Crossing” نیز حضور داشت.

 

شرکت Black Bear International فروش بین‌المللی فیلم را در باز فیلم اروپا (EFM) و در برلین بر عهده داشت. گروه فیلمسازی مستقل UTA و CAA حق پخش داخلی فیلم را در آمریکا بر عهده دارند.

 

در سال‌های اخیر با موفقیت فیلم‌های ترسناکی مانند “M3GAN” و “Smile” در باکس آفیس، سازندگان فیلم امیدوارند این فیلم نیز به جمع آن‌ها بپیوندند و سود خوبی را برایشان به ارمغان بیاورد.

 

“Longlegs” قرار است در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید