7
3959
0
1 سال پیش
هر دو سریال موفق رایان مورفی تمدید شدند: اخیراً خبر های زیادی درمورد موفقیت های پی در پی «رایان...

هر دو سریال موفق رایان مورفی تمدید شدند: اخیراً خبر های زیادی درمورد موفقیت های پی در پی «رایان مورفی» شنیده ایم، او اخیراً دو سریال به شدت موفق را برای نتفلیکس ساخته است که هر دوی آن ها در روز های ابتدایی انتشار به شدت مورد استقبال قرار گرفتند و رکورد های فراوانی را شکستند. عجیب نیست که نتفلیکس علاقه مند باشد که همکاری خودش را با مورفی ادامه بدهد.

 

طبق گزارشی که جدیداً «ددلاین» منتشر کرده است فصل دوم سریال تماشاگر (The Watcher) سفارش ساخت گرفته و همچنین این شبکه سفارش ساخت دو فصل دیگر از سریال هیولا: داستان جفری دامر (Monster: The Jeffrey Dahmer Story) را هم داده است. جا دارد بگوییم که انتظار می رود سریال هیولا تا چند هفته دیگر به رکورد ۱ میلیارد ساعت تماشا در نتفلیکس برسد.

 

همچنین اعلام شده که فصل های آیندۀ سریال هیولا بر روی «جفری دامر» تمرکز نخواهند داشت و داستان هیولاهای دیگری را روایت خواهد کرد که جامعه را تحت تاثیر قرار داده اند.

 

«بلا باجاریا» رئیس بخش تلویزیون جهانی نتفلیکس هم در بیانیه ای گفته است: بیننده ها نمی‌ تونن چشم از این دوتا سریال بردارند. تیم خلاق رایان مورفی داستان گویان چیره دستی هستند که تمام بیننده ها از سر تا سر جهان را مجذوب خودشان کرده اند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید