9
3917
2
1 سال پیش
مورگان فریمن به سریال جدید تیلور شریدان با عنوان Lioness پیوست: در اوایل سال 2022 بود که شبکه «پارامونت...

مورگان فریمن به سریال جدید تیلور شریدان با عنوان Lioness پیوست: در اوایل سال 2022 بود که شبکه «پارامونت پلاس» اعلام کرد که درحال ساخت سریالی جدید با عنوان شیرزن (Lioness) می باشد، حالا دیگر همگی ما تیلور شریدان، خالق یلواستون (Yellowstone) را می شناسیم و وقتی اسم او آورده می شود مطمئن هستیم که قرار است با سریالی مورد انتظار رو به رو باشیم؛ پس خوشحال خواهید شد که بگوییم شریدان خالق این سریال می باشد.

 

چند ماه پس از اعلام خبر ساخت این سریال کم کم بازیگران به شدت خوبی به لیست بازیگران سریال اضافه شدند؛ برای مثال در ابتدا قرار بود بازیگر برنده اسکار یعنی «نیکول کیدمن» تنها مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده داشته باشد اما در ادامه نام او به لیست بازیگران سریال نیز اضافه شد.

 

مدتی پس از اضافه شدن کیدمن به بازیگران سریال، اعلام شد که «زوئی سالدانیا» نیز در این سریال ایفای نقش می کند و اخیراً اشکار شده است که یک بازیگر برنده اسکار دیگر هم در این سریال حضور خواهد داشت؛ یعنی «مورگان فریمن».

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک تفنگدار نیروی دریایی توسط سازمان سیا استخدام می شود تا با دختر یک تروریست دوست شود و سازمان تروریستی این فرد را از درون نابود کند.

 

این سریال که سریالی است در ژانر اکشن، درام، هیجان انگیز و جاسوسی در حال حاضر درحال تولید است و تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 24 دی سال 1401 همچنان تاریخ آغاز پخش این سریال مشخص نشده است.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • پسر عادی
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تیلور شریدان هر چی جلوتور میره داره مشهور تر میشه و دست و بالش برای انتخاب بازیگر بازتر میشه.همین باعث میشه فیلم سریالاش بیشتر شناخته بشن که حقشم واقعا شناخته شدن هست با اون مغز متفکرش👏👏👏

  • saeed-akira
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به به