3
1382
0
3 ماه پیش
استدیوی اتمیک مانستر و بلام هاوس کار ساخت فیلم “Soulm8te” را آغاز کرده اند. این فیلم در ژانر هیجانی...

استدیوی اتمیک مانستر و بلام هاوس کار ساخت فیلم “Soulm8te” را آغاز کرده اند. این فیلم در ژانر هیجانی و بزرگسال در دنیای “M3GAN” جریان خواهد داشت.

 

فیلم “Soulm8te” در مورد مردی است که یک ربات هوش مصنوعی تهیه میکند تا با مرگ همسرش که به تازگی فوت کرده است، کنار بیاید. این مرد در تلاش برای ساخت یک شریک زندگی دارای احساسات، ناخواسته یک ربات عشق بی آزار را به یک نیمه‌ی گمشده‌ی مرگبار تبدیل میکند. گفته شده که فیلم با فضای سنتی فیلم‌های هیجانی دهه‌ی 90 ولی با پیچش داستانی مدرن در مورد تکنولوژی ساخته خواهد شد.

 

کیت دولان (کارگردان فیلم “You Are Not My Mother“) قرار است این فیلم را کارگردانی کند و شرکت یونیورسال تاریخ پخش را 2 ژانویه 2026 در نظر گرفته است. فیلمنامه‌ی اصلی فیلم را رافائل جردن (نویسنده‌ی فیلم “Salvage Marines”) به همراه جیمز وان و اینگرید بیسو نوشته بود ولی کیت دولان آن را بازنویسی کرد.

 

کیت دولان در بیانیه‌ای با اعلام پروژه‌ی جدیدش گفت: اساساً این فیلم را به عنوان چشم اندازی در مورد روابط و تنهایی می‌بینم. با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی، حقایق پایداری در مورد انسان‌ها هست که نمیتوانیم از آن‌ها فرار کنیم و مشتاقم که این مسائل را به نمایش در بیاریم.

 

جیمز وان و جیسون بلام تهیه کننده‌ی این فیلم خواهند بود. مایکل کلیر، جادسون اسکات و اینگرید بیسو از طرف استدیوی اتمیک مانستر تهیه کننده‌ی اجرایی خواهند بود. آلینا گلستال هم از طرف استدیوی اتمیک مانستر نظارت بر روی پروژه را بر عهده خواهد داشت.

 

جیمز وان در مصاحبه‌ای در مورد این فیلم جدید گفت: “Soulm8te” یک ربات فریبنده است و مشتاقیم که او را به دنیای “M3GAN” اضافه کنیم. همچنین مشتاقیم که با کیت دولان همکاری کنیم تا این داستان را با دید سینمایی منحصر به فردش را به نمایش در بیاورد.

 

فیلم علمی تخیلی و ترسناک “M3GAN” بیش از 181 میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشت و قسمت دوم این فیلم نیز با نام “M3GAN 2.0” قرار است در تاریخ 27 ژوئن 2025 پخش شود.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید