11
3836
3
1 ماه پیش
پلیس یک فرد را طی یک تحقیقات مواد مخدر در رابطه با مرگ متیو پری ستاره‌ی سریال “دوستان” بازداشت...

پلیس یک فرد را طی یک تحقیقات مواد مخدر در رابطه با مرگ متیو پری ستاره‌ی سریال “دوستان” بازداشت کرد.

 

به گزارش لس آنجلس تایمز منبعی در اداره‌ی پلیس فاش کرد روز پنجشنبه یک شخص در رابطه با مرگ متیو پری بازداشت شده است. جسد این بازیگر 54 ساله در تاریخ 28 اکتبر در جکوزی خانه‌اش در لس آنجلس و اثراتی از داروی کتامین در سیستم بدنش وجود داشت.

 

در آن زمان علت مرگ متیو پری اوردز تصادفی عنوان شد. ولی در ماه می پلیس لس آنجلس با پلیس فدرال شروع به همکاری کرد تا در مورد منبع کتامینی که متیو پری مصرف کرده بود تحقیق کنند. به گزارش لس آنجلس تایمز حکم تفتیش برای افرادی که مورد تحقیقات قرار گرفته‌اند صادر شده و مدارکی از این افراد ضبط شده است. همچنین تایمز گزارش کرده است  اتهامات فدرال علیه چند شخص ثبت شده است و یکی از این افراد دارای مجوز طبابت بوده است.

 

اواخر صبح پنجشنبه یک کنفرانس خبر تشکیل شد و در آن جزئیات بیشتری ارائه شد.

 

اولین واحدی که به خانه‌ی متیو پری رسید علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرد، اما پزشک قانونی بخش لس آنجلس هنگام تحقیقات متوجه شد که علت مرگ بر اثر عوارض جانبی کتامین بوده است. دلایل دیگری مانند غرق شدن، مشکلات قلبی ریوی و عوارض مصرف بوپرنورفین (که برای کمک به ترک مواد مخدر استفاده میشود) نیز در مرگ متیو پری دخیل بوده‌اند.

 

قبل از مرگ متیو پری گزارش‌ها حاکی از آن بود که متیو پری به دلیل افسردگی و اضطراب تحت درمان با کتامین قرار گرفته بود.

 

متیو پری به دلیل نقش خنده دار و دوست داشتنی چندلر بینگ در سریال “دوستان” طرفداران بسیاری داشت. پس از مرگ او هم بازیانش در سریال “دوستان” مانند جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت لبلانک و دیوید شوئیمر در بیانیه‌ای اعلام کردند که قلبشان از مرگ دوستشان به درد آمده است.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Delvin.farokh
    گزارش اسپویل
    (6 روز پیش)

    متیو امیدوارم الان در آرامش باشی:)

  • s431d
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    متیو پری واقعا بازیگر توانایی بود که دلیل دیدن چند فصل اول فرندز بود. خبر اولیه مرگش دردناک بود و با اعلام فرضیه قتلش، مرگش دو چندان دردناک تر میشه.

  • parsa1548625789
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    متیو پری حیف بود واقعا این نفرین اعتیاد تمام عمرش باهاش بود سنو سالی نداشت مواد کشتش من وقتی خبر مرگشو شنیدم واقعا قلبم شکست همچین انسان دوست داشتنی ای واقعا حیف حیف