12
10231
3
1 سال پیش
  مارگو رابی از ایفای نقش لیدی گاگا در نقش هارلی کویین حمایت کرد: با وجود این که هنوز...

 

مارگو رابی از ایفای نقش لیدی گاگا در نقش هارلی کویین حمایت کرد: با وجود این که هنوز بازی «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کویین» در فیلم (Joker: Folie à Deux) به کارگردانی «تاد فیلیپس» تایید نشده است اما «مارگو رابی» اعلام کرده است که از این اتفاق استقبال می کند. این بازیگر اعلام کرده که خوشحال می شود که لیدی گاگا را در ادامۀ فیلم جوکر (Joker 2019) ببیند.

 

مارگو رابی در طی یک مصاحبه با «ام‌تی‌وی نیوز» گفته است که: “این اتفاق خیلی من رو خوشحال می کنه چون من از همون اولش گفتم که تنها چیزی که می خوام اینـه که هارلی کویین یکی از شخصیت هایی بشه که مثل «بتمن» و «مکبث» دائم بازیگرشون عوض میشه و کلی بازیگر فوق العاده این نقش رو بازی کنن.”

 

این بازیگر در ادامۀ حرف هایش گفته است که: “این مایه افتخاره که یک شخصیت ساختیم که اونقد پایه های قوی ای داره که بقیه بازیگرا می تونن بازیش کنن و فکر می کنم لیدی گاگا یک کار باور نکردی با این نقش می تونه بکنـه.”

 

«برندان گلیسون»، «کاترین کینر» و «جیکوب لوفلند» از دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در ادامۀ فیلم جوکر ایفای نقش کنند. طبق برنامه ریزی ها این فیلم در تاریخ 4 اکتبر سال 2024 بر روی پرده های سینما به نمایش در خواهد آمد.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • locopoc
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    وات دِ …! مارگو رابی برای این نقش زاده شده! این دیگه بتمن نیست که هر بازیگری بتونه پشت ماسک نقشش رو ایفا کنه… این نقش فقط به ترکیب صورت مارگو میاد

  • fatemepromax
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اصن خفنی و شکل بازی مارگو رابی به لیدی گاگا نمیاااد عوض کردن بازیگر نقش هارلی کویین مثل عوض کردن کل فیلم میمونه فااک

  • Hadi.sa
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دوتاشونم خوبن