2
248
0
-2 ثانیه قبل
اولین تریلر از فیلم اکشن “Absolution” با بازی لیام نیسون منتشر شد.   در این فیلم، لیام نیسون نقش...

اولین تریلر از فیلم اکشن “Absolution” با بازی لیام نیسون منتشر شد.

 

در این فیلم، لیام نیسون نقش یک گانگستر مسن را بازی میکند که به دنبال کنار گذاشتن کارهای خلاف و جبران کارهای بد گذشته است. تریلر فیلم نوی این را میدهد که یک فیلم کاملا اکشن از لیام نیسون با مبارزات تن به تن مواجه خواهیم بود.

 

در این فیلم به غیر از لیام نیسون بازیگران نام آشنای دیگری از جمله ران پرلمن، فرانکی شاو، خاویر مولینا و همچنین بازیگران دیگری مانند جیمی گونزالس، جاش درنن، دینا نایر تارازا تام کمپ، دنیل دیمر، مریلین سووینک، لون پانک و ترنس پولیام حضور دارند. “Absolution” قرار است یکی از بهترین فیلم‌های اکشن امسال باشد.

 

لیام نیسون پس از بازی در فیلم “Taken” در سال 2008 خود را به یکی از نمادهای فیلم‌های اکشن معرفی کرد. بازی او در نقش ارتشی سابق و افسر سی آی ای برایان میلز نام او را با ژانر اکشن در هم آمیخت و پس از آن در فیلم‌های اکشنی نظیر “Taken 2” و “Taken 3” و “Non-Stop” و “A Walk Among the Tombstones” و “Run All Night” و “Unknown” حضور پیدا کرد. لیام نیسون با فیلم “Absolution” خاطرات بینندگان را با فیلم‌های اکشن و هیجانی یک دهه پیش زنده میکند.

 

با اینکه او در سال 2021 به بازنشستگی از فیلم‌های اکشن اشاراتی داشت، اما همچنان در این ژانر می‌درخشد و به تازگی در فیلم “In the Land of Saints and Sinners” نقش یک مرد را بازی کرد که در یک روستای دور افتاده در ایرلند به دنبال رستگاری بود. لیام نیسون همیشه بازی در نقش یک شخص همزمان آسیب پذیر و مبارز را خوب تلفیق میکند و این باعث محبوبیتش شده است و ظاهرا همچنان این قابلیت را ادامه میدهد.

 

“Absolution” قرار است در تاریخ 1 نوامبر (10 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید