5
2495
0
1 ماه پیش
اولین تریلر از فیلم “Lee” با بازی کیت وینسلت با موضوع جنگ جهانی دوم منتشر شد.   در فیلم...

اولین تریلر از فیلم “Lee” با بازی کیت وینسلت با موضوع جنگ جهانی دوم منتشر شد.

 

در فیلم جدید به کارگردانی الن کوراس برای استدیوی Sky، کیت وینسلت قرار است نقش یک خبرنگار جنگی آمریکایی به نام لی میلر را بازی کند. این فیلم بر اساس واقعیت است و زندگینامه‌ی لی میلر را به تصویر خواهد کشید.

 

حتی زمانی که جنگ است و بمب و گلوله از هر طرف رد میشود کیت وینسلت میخواهد با بازی در این نقش با تبعیض جنسیتی مبارزه کند. او در تریلر نیز به سر دبیر مجله‌ی ووگ میگوید که میخواهم نقش خودم را ایفا کنم. چرا باید مردها تصمیم بگیرن وظیفه‌ام چیه؟

 

لی میلر با وجود تمام تبعیض‌هایی که علیه زنان برای کار در خط مقدم جنگ وجود داشت توانست عکس‌های کلیدی‌ای برای ووگ انگلیس تهیه کند. عکس‌هایی مانند ویرانی‌ها حاصل بمباران بلیتز و وقایع پس از پیاده‌سازی در نرماندی. ولی لی میلر در ازای مشاهده‌ی جنگ وحشیانه از نزدیک بهای سنگینی را پرداخت کرد.

 

در این فیلم بازیگرانی همچون اندی سمبرگ (در نقش دیوی ای شرمن نقاش مجله‌ی لایف)، الکساندر اسکارزگارد (در نقش رولند پنروز نقاش سورئالیست و عکاس انگلیسی) و ماریون کوتیلارد (در نقش سولانج دئاین از دوستان لی میلر و مدیر بخش مدلینگ مجله‌ی ووگ فرانسه) حضور دارند.

 

کیت وینسلت و کیت سولومون تهیه کنندگان فیلم هستند و این چنین اعلام کردند: هردوی ما هیجان زده هستیم که با شرکت‌ها Roadside Attractions و Vertical برای پخش فیلم “Lee” همکاری میکنیم. آن‌ها نیز به اندازه‌ی ما شور و شوق دارند تا داستان نهفته‌ی لی میلر را برای تمام تماشاگران در سراسر دنیا بازگو کنیم و میراث لی میلر را زنده نگه داریم.

 

فیلم “Lee” محصول استدیوی Sky است و قرار است در تاریخ 13 سپتامبر (22 مهر) از سینماهای بریتانیا و ایرلند پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید