6
5539
0
1 ماه پیش
اولین تریلر از فیلم “Slingshot” با بازی کیسی افلک و لورنس فیشبورن منتشر شد.   “Slingshot” فیلم جدید هیجانی،...

اولین تریلر از فیلم “Slingshot” با بازی کیسی افلک و لورنس فیشبورن منتشر شد.

 

“Slingshot” فیلم جدید هیجانی، علمی تخیلی و روان شناسی با بازی کیسی افلک و لورنس فیشبورن محصول استدیوی WME Independent است. شرکت Signature Entertainment حق تولید، فروش و پخش این فیلم را در بریتانیا و ایرلند به دست گرفته است. شرکت Bleecker Street نیز به تازگی حق پخش این فیلم در ایالات متحده را بر عهده گرفته است.

 

فیلم داستان یک فضانورد را دنبال میکند که در یک ماموریت بسیار خطرناک به قمرِ زحل به اسم تایتان است ولی به تدریج درکش از واقعیت را از دست میدهد.

 

به غیر از کیسی افلک و لورنس فیشبورن، دیوید موریسی (بازیگر سریال “The Walking Dead”)، امیلی بیکام (بازیگر فیلم “Hail, Caesar!”) و تومر کاپون (بازیگر سریال “The Boys”) در این فیلم حضور دارند. این فیلم توسط میکائیل هافستروم کارگردانی شده است. نویسنده‌ی فیلم نیتن پارکر (نویسنده‌ی فیلم “Moon”) و آر اسکات آدام (نویسنده‌ی فیلم “Donner Pass”) هستند.

 

فیلم “Slingshot” محصول استدیوی Astral Pictures با همکاری Bluestone Entertainment و Széchenyi Funds Ltd و Filmsquad است. ریچارد سیپرستین، ایستوان میجر و بو تورپین تهیه‌ کنندگان فیلم هستند. تهیه کنندگان اجرایی فیلم نیز ایوت هواسی، شارا کی، مایکل هالینگزورث، تام نوهستات، ران کاندی، نیکولت باراباس، جاناتان کرائوس، بروکلین ویور و جوانا پلافسکی هستند.

قرارداد حق پخش بریتانیا و ایرلند بین Signature Entertainment و WME Independent توسط الیزابت ویلیامز، مدیر ارشد تجاری Signature مذاکره شد.

 

شرکت Signature سابقه‌ی بسیار خوبی در کیفیت بالا فیلم‌های علمی تخیلیش دارد. فیلم‌هایی نظیر “Femme 2023” یا “The End We Start From” با بازی جودی کومر و فیلم استرالیایی “The New Boy” با بازی کیت بلانشت محصول این شرکت هستند.

 

“Slingshot” قرار است در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید