3
1032
0
3 روز پیش
آمازون پرایم اولین تریلر از فیلم “Killer Heat” را با بازی جوزف گوردون لویت و شیلین وودلی و ریچارد...

آمازون پرایم اولین تریلر از فیلم “Killer Heat” را با بازی جوزف گوردون لویت و شیلین وودلی و ریچارد مدن منتشر شد.

 

قرار است جوزف گوردون لویت و شیلین وودلی با یکدیگر همکاری کنند تا در مورد یک قتل که در یونان رخ داده است تحقیق کنند. نیک بالی (با بازی جوزف گوردون لویت) یک کارآگاه خصوصی است که در یک جزیره در یونان کار میکند. او استخدام شده است تا در مورد مرگ اتفاقی یک مرد جوان از یک خانواده‌ی ثروتمند در جزیره تحقیق کند.

 

ریچارد مدن نقش مقتول به نام لیو وارداکیس و دوقلوی همسانش الیاس را بازی میکند. شیلین وودلی نیز نقش همسر الیاس را دارد که حدس میزند یک نفر از خانواده‌ی وارداکیس در قتل لیو نقش داشته است.

 

زمانی که کارآگاه بالی شروع به تحقیقات میکند، متوجه میشود که خانواده‌ی ثروتمند اکثر چیزها جزیره را کنترل میکنند. خود او نیز گذشته‌ی سخت و مشکلات خانوادگی زیاد داشته است.

 

جوزف گوردون لویت در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی پیپل در مورد این فیلم و داستان کوتاهی که فیلم از روی آن ساخته شده است (فیلم اقتباسی از داستان کوتاه “The Jealousy Man” به نوشته‌ی جو نسبو) گفت: بخشی از وجودم هست که فکر کنم این بخش در وجود خیلی از ما هست که عاشق خوندن یه داستان معمایی خوبه.

 

فیلیپ لاکوت کارگدانی فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه را روبرتو بنتیونیا ( نویسنده‌ی فیلم “House of Gucci”) نوشته است. مت شارمن نویسنده‌ی نامزد اسکار (نویسنده‌ی فیلم “Bridge of Spies”) نیز فیلمنامه را بازبینی کرده است.

 

جوزف گوردون لویت علاوه بر بازی در فیلم به همراه جو نسبو، نیکلاس سالومونسون، تام کارنوفسکی و کالین کریتون تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم هستند. اسکار مونتمیر نیز تهیه کننده‌ی فیلم میباشد.

 

“Killer Heat” قرار است در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید