24
6489
1
1 سال پیش
فروش جهانی قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های John Wick از 306 میلیون دلار عبور کرد: یکی از فیلم هایی که...

فروش جهانی قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های John Wick از 306 میلیون دلار عبور کرد: یکی از فیلم هایی که این روز ها همگی در انتظار تماشایش هستیم، قسمت چهارم مجموعه فیلم های جان ویک یعنی جان ویک: بخش چهار (John Wick: Chapter 4) می باشد که مدتی است اکران خودش را آغاز کرده است و موفق شده است در باکس آفیس به موفقیت های خوبی دست پیدا کند. خبر خوب برای طرفدران این مجموعه فیلم این است که فروش جهانی قسمت چهارم از 306 میلیون دلار گذشته است. در ادامه باکس آفیس این فیلم را بررسی خواهیم کرد. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در این قسمت جان ویک بلاخره راهی برای شکست گروه عالی رتبه پیدا می کند؛ اما پیش از این که بتواند آزادی خودش را به دست بیاورد باید با دشمن جدیدی رو به رو شود که سر تا سر دنیا متحدین قدرتمندی دارند و همچنین نیرویی که دوستان قدیمی را تبدیل به دشمن می کند.

 

فروش داخلی این فیلم تا این لحظه 147.06 میلیون دلار و فروش جهانی این فیلم 159 میلیون دلار بوده است که به این ترتیب این فیلم تا به این لحظه در بازار جهانی فروشی 306.06 میلیون دلاری داشته است.

 

جا دارد اشاره کنیم که پر فروش ترین قسمت این مجموعه، قسمت سوم، یعنی جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick Chapter 3 Parabellum 2019) می باشد که فروش جهانی 328.3 میلیون دلاری داشته است، پیش بینی می شود که این فیلم بتواند رکورد قسمت سوم را بزند و به پر فروش ترین فیلم این مجموعه فیلم تبدیل شود.

 

با توجه به موفقیت این فیلم می توان حدس زد که قرار است در آینده شاهد ساخت قسمت پنجـم این مجموعه نیز باشیم.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • samannevis
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    آخرین قیمتش بود دیگه