23
7976
0
1 هفته پیش
به نظر میرسد خانواده‌ها دوباره با پیکسار آشتی کردند. قسمت دوم انیمیشن “Inside Out 2” محصول استدیوی دیزنی و...

به نظر میرسد خانواده‌ها دوباره با پیکسار آشتی کردند. قسمت دوم انیمیشن “Inside Out 2” محصول استدیوی دیزنی و پیکسار در هفته‌ی اول فروش خود، هیجان را به سالن‌های سینما برگرداند.

 

این انیمیشن با فروش ۱۵۵ میلیون دلاری در هفته‌ی اول اکران، فیلم‌های “Dune: Part Two” (با ۸۲٫۵ میلیون دلار) و “Godzilla x Kong: The New Empire” (با ۸۰ میلیون دلار) را پشت سر گذاشت و به بزرگترین افتتاحیه‌ی امسال دست پیدا کرد. این انیمیشن همچنین اولین فیلمی است که پس از فیلم “Barbie” (با ۱۶۲ میلیون دلار) در سال گذشته به افتتاحیه‌ی بالای ۱۰۰ میلیون دلاری میرسد.

 

“Inside Out 2” همچنین در باکس آفیس جهانی با فروش ۱۴۰ میلیون دلاری از افتتاحیه‌ی “Frozen 2” (با ۱۳۵ میلیون دلار) گذر کرد و تبدیل به بزرگترین افتتاحیه‌ی انیمیشن تاریخ شد. آمار تماشاگران در آمریکای لاتین هم بسیار بالا بود و پس از فیلم “Avengers: Endgame” از مارول و دیزنی بزرگترین افتتاحیه‌ی این بخش را داشت.

 

“Inside Out 2” تبدیل به پیروزی بزرگی برای سینماها شد که با اضطراب منتظر بودند تا این تابستان دلگیر جان تازه‌ای بگیرد. همچنین برای استدیوی پیکسار نیز پیروزی بزرگی محسوب میشود که در سال‌های اخیر در باکس آفیس به دردسر افتاده بود و در دوران کرونا دیزنی انیمیشن‌هایی مانند “Turning Red”، “Soul” و “Luca” را مستقیماً در سرویس دیزنی+ پخش کرده بود.

 

پیت داکتر رئیس پیکسار که در سال ۲۰۱۵ قسمت اول “Inside Out” را کارگردانی کرده بود گفت: دوران کرونا تماشاگران را عادت داد تا یلم‌ها را در خانه تماشا کنند و به همین خاطر استقبال نسبتا کمی از انیمیشن “Lightyear” در سال ۲۰۲۲ و “Elemental” در سال ۲۰۲۳ شد.

 

“Inside Out 2”  بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری داشت و تبدیل به دومین افتتاحیه‌ی بزرگ تاریخ پیکسار شد. رکوردی که همچنان در دستان “Incredibles 2” (با فروش ۱۸۲٫۷ میلیون دلاری) باقی ماند. ولی “Inside Out 2” از انیمیشن‌هایی نظیر “Finding Dory” (با ۱۳۵ میلیون) و “Toy Story 4” (با ۱۲۰ میلیون) توانست گذر کند.

 

قسمت اول “Inside Out” با فروش ۹۰٫۵ میلیون دلاری کارش را آغاز کرد و با ۳۵۶ میلیون در باکس آفیس آمریکای شمالی و ۸۵۸٫۸ میلیون در باکس آفیس جهانی کارش را به پایان رساند. این فیلم همچنین برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید