6
1232
0
2 روز پیش
استدیوی سونی پیکچرز اولین تریلر از فیلم جدید رابرت زمکیس به نام “Here” را منتشر کرد. این فیلم ششمین...

استدیوی سونی پیکچرز اولین تریلر از فیلم جدید رابرت زمکیس به نام “Here” را منتشر کرد. این فیلم ششمین همکاری کارگردان فیلم “Forrest Gump” و ستاره‌اش تام هنکس میباشد.

 

این فیلم بر اساس رمان مصوری از ریچارد مک گیر ساخته شده است. فیلم “Here” داستانی به طول یک قرن را در مورد یک خانه و آدم‌های مختلفی که داخلش زندگی کردند را تعریف میکند. از ابتدا تا پایان این فیلم ۱۰۴ دقیقه‌ای دوربین فقط در یک زاویه قرار دارد و هیچ حرکتی نمیکند. رابین رایت نیز از دیگر بازیگران فیلم “Forrest Gump” است که در این فیلم حضور دارد. فیلمنامه‌ی “Here” توسط رابرت زمکیس و اریک راث (نویسدنده‌ی فیلم “Forrest Gump”) نوشته شده است.

 

تام هنکس نقش یک نوجوان به نام ریچارد در دوران جنگ ویتنام را بازی میکند و رابین رایت نقش دوست دختر و در نهایت همسرش مارگارت را بازی میکند. با استفاده از گریم و تکنولوژی جوان سازی، این دو در ابتدای فیلم نوجوان هستند و تا پایان فیلم به سن ۸۰ سالگی میرسند. به جز تام هنکس و رابین رایت بازیگرانی همچون پال بتانی و کلی رایلی (در نقش پدر و مادر ریچارد)، میشل داکری و گویلیم لی (در نقش یک زوج در اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰) و دیوید فلین و اوفلیا لاویباند (در دهه‌ی ۱۹۲۰) در این فیلم حضور دارند.

 

رابرت زمکیس در گفتگویی با مجله‌ی ونیتی فر گفت: میخواهد در فیلم “Here” چیزهایی را به ببینده نشان دهد که در زندگی واقعی آن را مشاهده نمیکنند. این نوع فیلم به این خاطر جواب میدهد چون بازیگران خیلی خوبی دارد. تام و رابین خیلی سریع درکش کردند که باید به همان شکلی باشند که ۴۰ یا ۵۰ سال پیش بودند. باید همان انرژی و حالت قرارگیری و بالا بردن صدا و… را نشان دهند.

 

فیلم “Here” توسط استدیوی میرامکس تهیه شده و اندرو گولوف، جرمی جانز و تام زدرا تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

 

“Here” قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) از سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید