75
13057
22
1 سال پیش
سریالـی هفت فصلی براساس کتاب‌های هری‌ پاتر در راه است: به نظر می رسد که قرار است به هاگوارتز...

سریالـی هفت فصلی براساس کتاب‌های هری‌ پاتر در راه است: به نظر می رسد که قرار است به هاگوارتز بازگردیم! طبق اخباری که اعلام شده اند، کمپانی «برادران وارنر» در شرف بستن قراردادی برای ساخت سریال تلویزیونی هری پاتر در «اچ‌بی‌او مکس» است. با وجود این که این قرارداد تا این لحظه همچنان نهایی نشده است، اما گفته می شود که «جی‌کی رولینک» نیر در این پروژه حضور دارد و قرار است به عنوان تهیه کننده این سریال را با کمپانی «وارنر برادرز تله‌ویژن» بسازد.

 

با وجود این که همچنان اطلاعات زیادی درمورد این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است اما گفته می شود که هر کدام از فصل های این سریال بر اساس یکی از کتاب های هری پاتر ساخته خواهند شد. این احتمالاً به این معنی است که قرار است وقایع کتاب و فیلم ها را با روایت و داستانی جدید ببینیم.

 

طبق گزارش های منتشر شده، کمپانی های برادران وارنر و اچ‌بی‌او امیدوارند بتوانند با ایجاد خطوط داستانی گسترده، بیشتر در دنیای کتاب های رولینگ کنکاش کنند. هر دوی این کمپانی مدتی در تلاش بوده اند تا رولینک را وارد جریان این پروژه کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد پس از دوازده سال این اولین باری خواهد بود که رولینک باز قراردادی را برای ساخت یک پروژه بر اساس داستان های هری پاتر امضا می کند؛ آخرین قراردادی که رولینگ برای یکی از داستان های هری پاتر امضا کرد در سال ۲۰۱۱ و برای فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم (Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 2011) بود.

 

با توجه به این اخبار می توان گفت که هرچند رولینگ درگیر این پروژه است اما به عنوان تهیه کننده اصلی و یا سازنده اصلی در این پروژه فعالیت نمی کند؛ او تنها به عنوان یکی از تهیه کنندگان در پروژه خواهد بود تا از وفاداری سریال به خط داستان اصلی اطمینان داشته باشد.

 

همانطور که می دانید نقش سه شخصیت اصلی مجموعه فیلم های هری پاتر را «دنیل ردکلیف»، «اما واتسون» و «روپرت گرینت» ایفا کردند، اما تا این لحظه مشخص نیست که آیا این سه در این سریال نیز بازی خواهند کرد یا خیر؛ حتی ممکن است داستان درمورد این سه شخصیت نباشد.

 

تا لحظه انشتار این خبر در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این سریال تلوزیونی به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

22
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • erfan_drikvand
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    صنعت فیلم سازی ایده نداره فقط داره گذشته فیلمارو میسازه اینم گذشته هری پاتره مطمعنم

  • The psychotherapist
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من عاشق کتاب هاش بودم و فیلم ها رو دوست داشتم اما این خبر ناراحتم کردـ اول که احتمالا شخصیت ها بیشترشون تبدیل به اقلیت های جنسی بشن. یک سری قسمت ها حتما بازم حذف میشه. دیدن بازیگرای جدید هم نمیچسبه نمیدونم چرا تو دور باطل افتادن اینا. ارباب حلقه ها خوب بود!؟ سریالش کنیم. گات خوب بود؟ صدتا دیگه از روش بسازیم حالا هم که هری پاتر…. خلاقیت و اصالت دیگه مهم نیست.