5
4268
0
1 سال پیش
هانا وادینگهام به بازیگران فیلم جدید دیوید لیچ پیوست: «هانا وادینگهام» بازیگر سریال تد لاسو (Ted Lasso) در فیلم...

هانا وادینگهام به بازیگران فیلم جدید دیوید لیچ پیوست: «هانا وادینگهام» بازیگر سریال تد لاسو (Ted Lasso) در فیلم جدید کمپانی «یونیورسال پیکچرز» به نام (The Fall Guy) به کارگردانی دیوید لیچ بازی خواهد کرد. «رایان گاسلینگ» بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود و هانا وادینگهام به علاوه گاسلینگ در این فیلم در کنار «امیلی بلانت» و «آرون تیلور جانسون» ایفای نقش خواهد کرد.

 

این فیلم در حال حاضر در استرالیا درحال تولید است. داستان این فیلم الهام گرفته شده است از سریالی به همین نام محصول دهه 80 میلادی به سازندگی «گلن ای لارسن». همچنان اطلاعاتی درمورد داستان این فیلم و نقش هانا وادینگهام به بیرون درز پیدا نکرده است.

 

همانطور که در بالا اشاره کردیم کارگردانی این فیلم به عهده دیوید لیچ کارگردان فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train 2022) می باشد و فیلمنامه این فیلم توسط «درو پی‌یرس»، «کلی مک‌کورمیک» و خودش شخص لیچ برای کمگانی «۸۷ نورث پروداکشنز» نگارش شده است.

 

هانا وادینگهام یک بازیگر برتانیایی است که تا به حال دو بار نامزد دریافت جایزه امی و یک بار برنده آن شده است، بیشتر این بازیگر بخاطر بازی در سریال تد لاسو شناخته می شود. او در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) هم نیز بازی کرده است. همچنین به علاوه این فیلم او درحال حاضر درحال بازی در سریالی برای «فاکس» و فیلمی برای «الکان انترتینمنت» می باشد.

 

این فیلم در سال 2024 به سینما ها خواهد رفت.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید