4
3184
1
1 سال پیش
پاول مسکال نقش اصلی قسمت دوم فیلم Gladiator را بازی خواهد کرد: بیش از بیست سال است که طرفداران...

پاول مسکال نقش اصلی قسمت دوم فیلم Gladiator را بازی خواهد کرد: بیش از بیست سال است که طرفداران فیلم معروف و محبوب گلادیاتور (Gladiator 2000) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «راسل کرو» درخواست ساخت یک ادامه برای این فیلم را دارند؛ حالا به نظر می رسد که بیش از هر زمان دیگری درحال نزدیک شدن به خواسته شان هستند، چون اعلام شده است که «پاول مسکال» قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

 

طبق گزارشی که «ددلاین» منتشر کرده، در این فیلم نیز همانند قسمت اول، ریدلی اسکات مسئولیت کارگردانی را بر عهده دارد. همچنین اعلام شده است که «جنتی ییتس» و «ارتور مکس» که در فیلم اول مسئولیت طراحی لباس و طراحی تولید را داشته اند به مسئولیت خود بازخواهند گشت. فیلمنامه این فیلم توسط «دیوید اسکارپا» نگارش شده است.

 

طبق گزارشات ملاقات های جدی این بازیگر و کارگردان از سال گذشته آغاز شده اند، یعنی زمانی که اولین پیش نویس فیلمنامه آماده شد. گفته می شود که بعد از چند جلسۀ فوق العاده بین این دو، مسکال انتخاب اصلی اسکات برای بازی در نقش اصلی این فیلم است. از دیگر بازیگرانی که برای این نقش مد نظر گرفته شده بودند می توان اشاره کرد به «ریچارد مدن»، «تیموتی شالامی»، «مایلز تلر» و «آستین باتلر».

 

مسکال بیشتر به خاطر بازی در سریال محصول هولو یعنی مردم عادی (Normal People) شناخته می شود، همچنین او برای این سریال نامزد دریافت جایزه امی نیز شده است. به علاوه این سریال او در سال ۲۰۲۲ در فیلم بعد از آفتاب (Aftersun 2022) نیز ایفای نقش کرده است.

 

در گزارشی که ددلاین منتشر کرده است نقش مسکال نیز مشخص شده است، این بازیگر نقش «لوسیوس» را بازی خواهد کرد، پسر «لوسیلا» که در فیلم اول «کانی نیلسن» نقشـش را ایفا کرده بود. داستان این فیلم سال ها پس از پایان داستان اول رخ می دهند.

 

تا زمان انتشار این خبر در تاریخ ۱۷ دی سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم منتشر نشده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hesam.71
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تیموتی شالامی رو کجای دلم بذارم..امیدوارم گند نزنه به خاطراتمون..کاش راسل کرو ی حضور افتخاری داشته باشه