8
4987
2
1 سال پیش
سه تن از بازیگران محبوب هالیوود پس از 15 سال برای ساخت ادامۀ مجموعه اوشن یعنی «چهارده یار اوشن»...

سه تن از بازیگران محبوب هالیوود پس از 15 سال برای ساخت ادامۀ مجموعه اوشن یعنی «چهارده یار اوشن» با هم متحد می ‌شوند. «جورج کلونی» 61 ساله، «برد پیت» 58 ساله و «مت دیمون» 51 سالـه با وجود این که عهد کرده بودند (Oceans Thirteen 2007)  آخرین قسمت این مجموعه فیلم خواهد بود، قسمت بعد را بازی خواهند کرد.

 

یک منبع موثق درمورد این فیلم گفت: “شایعه هایی مبنی بر ساخت فیلمی با بازی جرج کلونی، برد پیت و مت دیمون سال ها بود که دهان به دهان می چرخید اما پیدا نشدن زمان مناسب و پر بودن برنامه این سه بازیگر این کار را غیر ممکن کرده بود. اما بلاخره تیم مناسب برای این کار دور هم جمع شدند تا این پروژه را تبدیل به یک کار موفق کنند و ستاره های فیلم هم اعتقاد داشتند تجدید دیدار کردن با این پروژه می تواند سرگرم کننده باشد. این مجموعه یک مجموعه بسیار محبوب است و خط داستانی درخشانش فرصتی بود که نمی شد از دستش داد.”

 

جورج کلونی در نقش دنی اوشن، برد پیت در نقش راستی رایان و مت دیمون در نقش لینوس کادول هر سه در هر سه فیلم اوشن یعنی (Oceans Eleven 2001)، (Oceans Twelve 2004) و (Oceans Thirteen 2007) با هم همبازی بوده اند. مرگ ناگهانی «برنی مک» بازیگر این مجموعه که نقش «فرانک کاتون» را بازی می کرد بر اثر ذات الریه در سال 2008 امکان ساخت ادامه این فیلم را متوقت کرد.

 

«دان چیدل» یکی از بازیگران این مجموعه که به عنوان متخصص مواد منفجره هم شناخته می شود در این مورد گفته بود “ما داشتیم درمورد ساخت ادامه فیلم صحبت می ‌کردیم که ناگهان برنی از دنیا رفت و خیلی زود به خودمون گفتیم “نه، نمی‌ خوایم این کار رو بدون اون انجام بدیم.”

 

مت دیمون سال گذشته در مصاحبه ای گفته بود: “من برای ساخت ادامه این فیلم آماده ام اما تصمیم ساختش با «استیون سودربرگ» کارگردان این مجموعه است.” این بازیگر همچنین به دو همبازی فوت شده اش یعنی برنی و «کارل راینر» که در سال 2020 از دنیا رفت هم اشاره کرد و گفت: “ما دوتا از اعضامون رو از دست دادیم و باید این رو هم در نظر بگیریم که الان یک باند از هم پاشیده هستیم.”

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Majid azad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جناب اوشن قصد برگشتن دارن این بار به کجا دستبرد میزنن خدا میدونه😃

    • nourse
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      بجای سرقت باید تشریف ببرند خانه سالمندان