18
6684
5
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی سریال Fubar با بازی آرنولد شوارتزنگر منتشر شد: برای دوست داران سینما فرقی نمی کند که...

اولین تریلر رسمی سریال Fubar با بازی آرنولد شوارتزنگر منتشر شد: برای دوست داران سینما فرقی نمی کند که «آرنولد شوارتزنگر» را در چه مدیومی ببینند، از پرده سینما گرفته تا تلویزیون این بازیگر همیشه یادآور دوران قدیم و خاطراتی است که با او داریم. بی شک همگی خوشحال خواهند شد که بندانند که سریال فوبار (FUBAR) با بازی آرنولد شوارتزنگر قرار است تا مدتی دیگر از طریق پلتفرم نتفلیکس منتشر شود و اخیراً اولین تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این سریال اکشن، هیجانی و ماجراجویی آماده است: لوک و دخترش هر دو مامور سازمان سیا هستند، اما خبر ندارند که همکار هستند و سال ها به هم دروغ گفته اند. وقتی که این پدر و دختر حقیقت را می فهمند، متوجه می شوند که هیچ از یکدیگر نمی‌ دانند.

 

این تریلر به ما نشان می دهد که قرار است آرنولد شوارتزنگر را در قالبی ببینیم که به دیدنـش عادت داریم، یعنی خشن، اکشن همراه شوخ طبعی ای مرگبار.

 

از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «آرنولد شوارتزنگر»، «مونیکا باربارو»، «جی باروشل»، «آپارنا بریل»، «اندی باکلی»، «باربارا ایو هریس»، «گابریل لونا»، «فابیانا یودینیو» و «تراویز وان وینکل».

 

این سریال که توسط «نیک سانتورا» ساخته شده است، قرار است در تاریخ ۲۵ می سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

 

 

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • lordchoubi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    پیر نشو ترمیناتور دلها

  • erfawn.abszd
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شرط میبندم اینم از سر کل کل با سیلوستر استالونه بازی کرده بخاطر سریال تالسا 😂😂🤣

  • Amir morning star
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اوف اوف اقا ارنولد .الهام بخش ترین ادمی که تو زندگیم میشناسم 🥲✨

  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    با اینکه سریال خیلی کم نگاه میکنم ولی به همین دلایلی که درمتن خبر نوشته شده حتما این سریالو نگاه میکنم چون منو یاد دورانی میندازه سینما و فیلمها و کارکترها روح بیشتری داشتن و موندگار بودن و آرنولد هم که جای تعریف نداره یادش بخیر یک پوستر ازآرلوند قدیما بودکه که یک بایک راکت انداز چهارلول روشونش یک چیزی روهدف گرفته بود (فک کنم مال فیلم تکاور بود) توی هرکلوپ فیلم و بازی که میرفتی چسبونده بودنش!😁😁

    • Adam
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      انصافا یادش بخیر، همون موقع ها که میرفتیم کلوپ شرطی بازی میکردیم تیکن😂😂