23
15914
1
1 سال پیش
تریلر جدید فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد: با توجه به این که درحال نزدیک شدن...

تریلر جدید فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد: با توجه به این که درحال نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023) هستیم کمپانی «پارامونت پیکچرز» تصمیم گرفته است یک تریلر جدید از این فیلم را منتشر کند. تمرکز این تریلر جدید بیشتر بر روی معرفی بهتر داستان و شخصیت ها به مخاطبین است. می توانید این تریلر را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

این فیلم داستان گروهی از دزدان را روایت می کند که وارد قلمرویی می شوند تا جلوی یک شیطان بزرگ که قصد به بردگی گرفتن دنیا را دارد را بگیرند.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «کریس پاین»؛ «میشل رودریگز»؛ «رگی ژان پیج»؛ «جاستیس اسمیث»؛ «سوفیا لیلیس»؛ «هیو گرانت»؛ «جیسون وانگ» و «دیزی هد».

 

این فیلم توسط «جان فرانسیس دالی» و «جاناتان گلداستاین» کارگردانی شده است و فیلمنامه فیلم نیز توسط همین دو شخص به علاوه «مایکل گیلیو» نگارش شده است.

 

این فیلم بر اساس بازی ای خیال پردازانه به نام «سیاه چال ها و اژدهایان» طراحی شده است که در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته است و اگر اطلاعاتی درمورد این بازی ندارد پیشنهاد می کنیم مقداری درموردش در اینترنت جستجو کنید.

 

این فیلم قرار است اکران خودش در سینماها را در تاریخ 31 مارس سال 2023 آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hgjgjgjygjgn5
    (1 سال پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    😒😒