19
10564
2
1 سال پیش
فروش 71 میلیون دلاری فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves: هر زمان که فیلمی بر اساس یک کتاب...

فروش 71 میلیون دلاری فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves: هر زمان که فیلمی بر اساس یک کتاب و یا بازی ساخته می شود، مخاطبین انتظار زیادی را از آن دارند؛ فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023) با بازی «کریس پاین» نیز یکی از این فیلم ها است که به تازگی اکران خودش را آغاز کرده است؛ در ادامه باکس آفیس این فیلم در هفته اولش را بررسی خواهیم کرد. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم در اولین هفته اکرانـش موفق شده است در باکس آفیس داخل آمریکا فروشی 38.5 میلیون دلاری داشته باشد و همچنین در جهان توانسته است فروشی 33 میلیون دلاری داشته باشد که به این ترتیب این فیلم در هفته اولـش در باکس آفیس جهانی فروشی 71.5 میلیون دلاری داشته است.

 

این فیلم داستان گروهی از دزدان را روایت می کند که وارد قلمرویی می شوند تا جلوی یک شیطان بزرگ که قصد به بردگی گرفتن دنیا را دارد را بگیرند.

 

این فیلم در سایت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین حرفه را جمع آوری می کند توسط ۲۱۸ منتقد نقد شده است و آن ها امتیاز ۷٫۴ از ۱۰ را به این فیلم داده اند؛ همچنین این فیلم از ۵۴ منتقد سایت «متاکریتیک» امتیاز ۷۲ از ۱۰۰ را دریافت کرده است.

 

این فیلم هزینه ساختی 150 میلیون دلاری داشته است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در هفته های آینده اکرانـش چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • EKHRAJI
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فروشش تا حدود 300 الی 400 میلیون دلار پیش میره ولی بعیده که 500 رو رد کنه

    • ohlili
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      صحیح!!!