9
4983
0
1 سال پیش
اولین بخش از فصل چهارم سریال دی‌سی دووم پاترول (Doom Patrol) از 8 دسامبر از «اچ‌بی‌او مکس» پخش خواهد...

اولین بخش از فصل چهارم سریال دی‌سی دووم پاترول (Doom Patrol) از 8 دسامبر از «اچ‌بی‌او مکس» پخش خواهد شد. به همراه این خبر یک تریلر جدید از این فصل هم منتشر شده است که به شدت مرگبار است و پر از موجودات کوچک آواز خوان.

 

دو قسمت ابتدایی این فصل در تاریخ 8 دسامبر از اچ بی او مکس پخس می شود و بعد از این دو قسمت سریال به صورت هفتگی به کار خودش ادامه می دهد و این فصل تا 5 ژانویه 2023 ادامه خواهد داشت؛ بعد از این سریال یک استراحت میان فصلی خواهد کرد و ادامه این فصل در سال 2023 پخش می شود که هنوز تاریخ مشخصی برایش اعلام نشده است.

 

دووم پاترول داستان گروهی از آدم ها را روایت می کند که همه آن ها بعد از تجربه کردن یک حادثه وحشتناک توانایی های ابرانسانی پیدا کرده اند اما در عوض همه آن ها بی ریخت شده اند. دووم پاترول یک گروه از افراد عجیب است با توانایی های ابرانسانی که برای مراقبت از دنیایی که کاری با آن ها ندارد مبارزه می کنند.

 

در این فصل جدید این گروه سفر غیر منتظره ای به آینده خواهد داشت و در آنجا با یک سوپرایز ناخوش آیند مواجه می شود. آن ها در این سفر با خطر مرگ مواجه می شوند و باید یک بار برای همیشه تصمیم بگیرند که کدام برایشان بیشتر اهمیت دارد: خوشبختی خودشان و یا سرنوشت چهان؟

 

این سریال یکی از سرگرم کننده ترین سریال هایی می باشد که در حال پخش هستند؛ همیشه سریال های ابرقهرمانی در طول پخش زیاد مورد بحث و نقد قرار می گیرند و تقریباً این سریال از بیشتر این نقد ها سربلند بیرون آمده است. اطلاعات بیشتری درمورد این فصل و اتفاقاتی که قرار است در آن بیوفتد، خبری به بیرون درز پیدا نکرده است و به نظر می آید راهی نداریم جز صبر کردن.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید