0
377
0
5 ساعت پیش
اولین تریلر از انیمیشن “Dog Man” با حضور پیت دیویدسون و ریکی جرویس منتشر شد.   این انیمیشن بر...

اولین تریلر از انیمیشن “Dog Man” با حضور پیت دیویدسون و ریکی جرویس منتشر شد.

 

این انیمیشن بر اساس مجموعه کتاب‌های پر فروش “Captain Underpants” به قلم داو پیلکی ساخته شده است. داو پیلکی نوشتن این مجموعه کتاب‌ها را از سال 2016 شروع کرد.

 

“Dog Man” در مورد یک افسر پلیس و سگ پلیسش است که در یک ماموریت همزمان با یکدیگر مجروح میشوند و باید یکی شوند. در یک جراحی نجات بخش این دو به هم پیوند زده میشوند و مرد سگی به دنیا می‌آید. مرد سگی قسم خورده تا خدمت کند و از شهر محافظت کند و همینطور دنبال توپ برود و دمش را دنبال کند.

 

مرد سگی نهایت تلاشش را میکند تا رئیسش ( با صدا گذاری لیل رل هاوری) را تحت تاثیر قرار دهد و جلوی یک گربه‌‎ی شیطانی به اسم پیتی گربه (با صدا گذاری پیت دیویدسون) را بگیرد. پیتی گربه به خاطر تمجیدهایی که از مرد سگی میشود حسادت میکند و سعی در نابود کردن شهر دارد.

 

پیتی گربه نقشه دارد خودش را کلون کند و پیتی کوچولوهایی را بسازد تا بتواند جرم و جنایتش را چند برابر کند. اما زمانی که پیتی کوچولو با مرد سگی دوست میشود، اوضاع پیچیده میشود.

 

“Dog Man” توسط پیتر هیستینگز کارگردانی شده است و علاوه بر پیت دیویدسون، ریکی جرویس و لیل رل هاوری صدا گذاران دیگری مانند آیلا فیشر، پاپی لو، استیفن روت و بیلی بوید نیز حضور دارند.

این انیمیشن دومین انیمیشن اقتباسی از کتاب‌های داو پیلکی است. قبلا و در سال 2017 انیمیشن “Captain Underpants: The First Epic Movie” با حضور کوین هارت، توماس میدل دیچ و اد هلمز نیز بر اساس این کتاب‌ها ساخته شده بود.

 

“Dog Man” قرار است در تاریخ 31 ژانویه 2025 (تاریخ 12 بهمن) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید