8
3573
0
1 سال پیش
تریلر سریال جدید اپل تی‌وی پلاس با نام Dear Edward منتشر شد: اخیراً «اپل تی‌وی پلاس» تریلر سریال جدیدش...

تریلر سریال جدید اپل تی‌وی پلاس با نام Dear Edward منتشر شد: اخیراً «اپل تی‌وی پلاس» تریلر سریال جدیدش به نام ادوارد عزیز (Dear Edward) را منتشر کرده است. این سریال توسط «جیسون کاتیمز» ساخته شده است؛ همچنین جا دارد اشاره کنیم که جیسون کاتیمز یک جایزه امی را در رزومه کاری خود دارد. می توانید این تریلر منتشر شده را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

همانطور که از عنوان سریال مشخص است این مجموعه داستان ادوارد را روایت می کند، پسری که تنها بازنده یک حادثه هوایی است؛ حادثۀ هوایی ای که جان تمام اعضای خانواده او را گرفته است. ادوارد و دیگر افرادی که این تراژدی زندگیشان را تحت تاثیر قرار داده است با هم ارتباط برقرار می کنند تا بتوانند با این غم کنار بیایند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «کالین اوبراین»، «کانی بریتون» و «تیلور شیلینگ».

 

اپل تی‌وی پلاس در فوریه سال 2022 به این سریال چراغ سبز نشان داد؛ همچنین جا دارد که بگوییم این سریال از روی رمانی به همین نام به قلم «آن ناپولیتانو» اقتباس شده است.

 

این سریال 10 قسمت دارد که سه قسمت ابتدایی آن در تاریخ 3 فوریه سال 2023 همزمان پخش خواهند شد و پس از آن پخش سریال به حالت عادی بازمی گردد و هر هفته یک قسمت از آن منتشر خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید