0
1651
1
3 روز پیش
آمازون پرایم ویدئو اولین تریلر از سریال جنایی و کارآگاهی “Cross” را منتشر کرد.   این سریال که قبل...

آمازون پرایم ویدئو اولین تریلر از سریال جنایی و کارآگاهی “Cross” را منتشر کرد.

 

این سریال که قبل از پخش برای فصل دوم نیز تمدید شده است قرار است در فصل اول شامل هشت قسمت باشد و 14 نوامبر از آمازون پرایم پخش خواهد شد.

 

در این سریال الدیس هوج نقش یک کارآگاه و روانشناس جنایی به نام الکس کراس را بازی میکند که به دنبال یک قاتل سریالی بسیار باهوش است. این سریال بر اساس رمان‌هایی به نوشته‌ی جیمز پترسون ساخته شده است که الکس کراس یک شخصیت نمادین در این کتاب‌ها است.

 

به غیر از الدیس هوج، بازیگران دیگری مانند آیزایا مصطفی، خوانیتا جنینگز، آلونا تال، سامانتا والکس، کیلب الایژا، ملودی هرد، جنیفر ویگمور، الوئیس مامفورد و رایان اگولد در این سریال حضور دارند.

 

بن واتکینز که سریال را به مرحله‌ی پخش رسانده است شورانر سریال خواهد بود. او همچنین به همراه سم ارنست، جیم دان کریگ سیلبز، جیمز پترسون، بیل رابینسون و پاتریک سانتا، دیوید الیسون، دینا گلدبرگ، بیل باست تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. سریال “Cross” توسط استدیوی Amazon MGM Studios، CBS Studios و Skydance Television تهیه شده است.

 

اگر سریال “Cross” موفق باشد، جدیدترین موفقیت برای آمازون با اقتباس از شخصیتی معروف از رمان‌ها خواهد بود. این شرکت با ساخت سریال “Reacher” با بازی آلن ریچسون، برا اساس رمان‌های “Jack Reacher” به نوشته‌ی لی چایلد به موفقیت بزرگی دست یافت. طولانی‌ترین سریال آمازون نیز تا به امروز سریال پلیسی “Bosch” بود که بر اساس رمان‌های “Harry Bosch” به نوشته‌ی مایکل کانلی ساخته شده بود. تایتوس ولیور ستاره‌ی سریال “Bosch” بود و در حال حاضر نیز ستاره‌ی اسپین آف این سریال به نام “Bosch: Legacy” است. یک اسپین آف دیگر نیز از این سریال در حال ساخت است و مگی کیو قرار است نقش اصلی این سریال را ایفا کند.

 

“Cross” قرار است در تاریخ 14 نوامبر (1 آذر) سرویس استریم آمازون پرایم ویدئو پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Kimiakhani
    گزارش اسپویل
    (2 روز پیش)

    بنظر جالبو خفنه🤍👌🏻