5
2153
0
3 ماه پیش
کریس همسورث قرار است ستاره‌ی یک دنیای سینمایی محبوب دیگر شود. این دومین پروژه‌ی تبدیل شوندگان همسورث خواهد شد....

کریس همسورث قرار است ستاره‌ی یک دنیای سینمایی محبوب دیگر شود. این دومین پروژه‌ی تبدیل شوندگان همسورث خواهد شد. او همچنین در فیلم انیمیشنی “تبدیل شوندگان یک” نیز حضور دارد که قرار است در 20 سپتامبر (30 شهریور) پخش شود.

 

پس از بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول و دمنتوس شرور در فیلم “فیوریوسا: حماسه‌ی مکس دیوانه” به کارگردانی جرج میلر، کریس همسورث قرار است در کراس اوری در دنیای فیلم‌های “تبدیل شوندگان” و “جی آی جو” بازی کند. هر دو فیلم محصول استدیوی پارامونت هستند.

 

سال قبل در فیلم ” تبدیل شوندگان: خیزش هیولاها” به کراس اور بین “تبدیل شوندگان” و “جی آی جو” اشاره‌ی کوچکی شد و امسال در همایش سینما کان توسط استدیوی پارامونت تایید شد. در پایان “خیزش هیولاها” شخصیت نوا با مامور دولتی به نام مامور برک با بازی مایکل کلی ملاقات میکند. پس از نجات دنیا از دست اتوبات‌ها مامور برک یک کارت ویزیت به نوا میدهد و مشخص شده که برک برای جی آی جوها (گروه ویژه‌ای از کماندوها) کار میکند. این دو دنیای محبوبِ دهه‌ی 80 قبلا در کتاب‌های کمیک کراس اور داشته‌اند، ولی قرار است برای اولین بار در سینما هم این اتفاق بیفتد.

 

استیون کیپل جونیور (کارگردان خیزش هیولاها) گفت: استدیو به ایده‌ی کراس اور واکنش مثبتی داشت ولی برایشان مهم بود که فیلم چگونه ساخته میشود و چه اتفاقاتی می افتد. کراس اوری که در کتاب های مصور اتفاق می‌افتد کمکی به ایده پردازی ما نکرد و تقریبا دو سال زمان برد تا پرس و جو کنیم و از همه کمک بگیریم.

 

کیپل قبلا هم ایده‌ی ساخت کراس اور را داده بود ولی مورد قبول واقع نشده بود. در حال حاضر مشخص نیست که کدام کارگردان و نویسنده‌ی فیلم مشخص نشده است ولی دی بوناونتورا، مارک وارادیان، مایکل بی، تام دی سانتو و دان مورفی تهیه کنندگی این کراس اور را بر عهده خواهند داشت و استیون اسپیلبرگ و شرکت سینمایی هزبرو تهیه کننده‌ی اجرایی خواهند بود

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید