3
2213
1
1 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم “Cassino in Ischia” با بازی دومینیک پرسل منتشر شد.   در ابتدا قرار بود ری...

اولین تریلر از فیلم “Cassino in Ischia” با بازی دومینیک پرسل منتشر شد.

 

در ابتدا قرار بود ری استیونسون نقش اول این فیلم را بازی کند، اما با مرگ ناگهانی وی در سال 2023 و پس از یک ماه توقف فیلمبرداری، دومینیک پرسل جایگزین او شد و فیلمبرداری این فیلم در ایتالیا ادامه یافت.  ری استیونسون در ماه می 2023 و در 58 سالگی به علت یک بیماری ناگهانی درگذشت.

 

این فیلم محصول مشترک استدیوهای Paramount و Republic Pictures است و فرانک کیوتا کارگردان فیلم می‌باشد. فیلمنامه‌ی فیلم توسط جوزف ای کیوتا نوشته شده است. باربارا د فینا تهیه کننده‌ی فیلم است و فرانک کیوتا، جوزف ای کیوتا و کریستینا جیوبتی تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.

 

پادشاه سابق باکس آفیس نیک کاسینو (با بازی دومینیک پرسل) متوجه میشود که توسط یک نسل جدید از ستارگان فیلم‌های اکشن جایگزین شده است. او تصمیم میگرد حرفه‌اش را مجددا احیا کند و به ایتالیا میرود و آن جا با یک کارگردان عجیب و غریب و نگون بخت همکاری میکند تا یک فیلم اکشن هنری و تاثیر گذار بسازند. اما زمانی که دچار ناسازگاری فرهنگی میشوند و ساخت فیلم نیز دچار مشکلاتی میشود، تلاش نیک کاسینو برای بازگشت تبدیل به اتفاقات غیر منتظره و خنده داری میشود.

 

به جز دومینیک پرسل (که جایگزین ری استیونسون فقید شد)، بازیگران دیگری مانند اوگو دیگرو، میریام کاندورو، مارسلو رومولو، کارلاتا ناتولی، لوسیانا د فالکو، فابیو آوارو، سیمونه ماتزلا وآلسیا سانتالوسیا در فیلم حضور دارند.

 

فرانک کیوتا قبلا تجربه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی مانند “The North End” و “Ciao America” و “Stiffs” را در کارنامه دارد. او همچنین در سال 1995 دستیار تهیه کننده در فیلم “Casino” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بود. دومینیک پرسل نیز همچنان به خاطر بازی در نقش لینکلن باروز در سریال “Prison Break” شناخته میشود.

 

“Cassino in Ischia” قرار است در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) از پلتفرم‌های اینترنتی پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amir.kiani19
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    لینکن اینجا چیکار می‌کنی منتظر فراراز زندان6 هستم