0
1938
1
2 روز پیش
این هفته سه فیلم جدید اکران خود را آغاز کردند اما باز هم نتوانستند فیلم کمدی و ترسناک “Beetlejuice...

این هفته سه فیلم جدید اکران خود را آغاز کردند اما باز هم نتوانستند فیلم کمدی و ترسناک “Beetlejuice Beetlejuice” را از صدر باکس‌آفیس پایین بیاورند.

 

قسمت دوم فیلم “Beetlejuice” محصول سال 1988 به کارگردانی تیم برتون در هفته‌ی دوم اکران رقم بالای 51.6 میلیون دلار را به فروشش اضافه کرد و در مجموع به 188 میلیون دلار در آمریکای شمالی و در فروش جهانی به 264 میلیون دلار رسید. “Beetlejuice Beetlejuice” در باکس‌آفیس جهانی خیلی قدرتمند ظاهر نشده است و این فیلم از استدیوی برادران وارنر فقط فروش 76.3 میلیون دلاری داشته است.

 

فیلم مشترک استدیوی یونیورسال و بلام‌هاوس با نام “Speak No Evil” که بازسازی فیلم ترسناک دانمارکی در سال 2022 است با فروش 11.5 میلیون دلاری در رده‌ی دوم باکس آفیس جای گرفت. این فیلم با بازی جیمز مک‌اووی و مکنزی دیویس در مورد زوجی است که از یک زوج دیگر دعوت میکنند به خانه‌ی زیبا و دور افتاده‌شان در بیرون شهر بیایند. این فیلم نظرات و نقدهای مثبتی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرده است. “Speak No Evil” همچنین در باکس‌آفیس جهانی فروش 9.3 میلیون دلاری داشت و در مجموع به افتتاحیه‌ی 20.8 میلیونی رسیده است.

 

از آن جایی که “Speak No Evil” بودجه‌ی 15 میلیون دلاری داشته است، این مقدار فروش، رقم قابل قبولی برای این فیلم محسوب میشود اما این فیلم هم به روند کسالت‌بار فیلم‌های ترسناک امسال ادامه داده است. فیلم‌های ترسناک دیگر مانند همین “Beetlejuice Beetlejuice” یا “Alien: Romulus” (با فروش 330 میلیون دلار) و “Longlegs” (با فروش 103 میلیون دلار) فروش خوبی داشته‌اند اما فیلم‌هایی که با همکاری استدیوی بلام‌هاوس تهیه شدند مانند “Night Swim” و “Imaginary” و “Afraid” نتوانستند به موفقیت بزرگی دست یابند.

 

مستند “Am I Racist?” ساخته‌ی مت والش با فروش 4.75 میلیون دلاری در رده‌ی چهارم باکس آفیس جای گرفت. این رقم تا به اینجا بهترین افتتاحیه‌ی 2024 برای فیلم‌های مستند بوده است.

 

فیلم “The Killer’s Game” با بازی دیوید باتیستا نیز نتوانست تماشاگران زیادی را به سینما بکشاند و با فروش 2.6 میلیون دلاری و قرار گرفتن در رده‌ی ششم باکس آفیس کار خود را آغاز کرد.

 

در ادامه‌ی پاییز فیلم‌هایی نظیر “Transformers One” (بیست سپتامبر)، “The Wild Robot” (بیست و هفت سپتامبر)، “Joker: Folie à Deux” (4 اکتبر) و “Saturday Night” (یازده اکتبر) در نوبت اکران هستند.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hana.7821
    گزارش اسپویل
    (1 روز پیش)

    کی قسمت دوم بیتل جوس رو میذارین؟