11
5772
1
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی فصل ششـم سریال Black Mirror منتشر شد: چهار سال انتظار برای تماشای فصل جدید سریال مورد...

اولین تیزر رسمی فصل ششـم سریال Black Mirror منتشر شد: چهار سال انتظار برای تماشای فصل جدید سریال مورد علاقه ات زمان زیادی است، این حسی است که طرفداران سریال آینه سیاه (Black Mirror) به خوبی درکـش می کنند. همانطور که می دانید فصل پنجـم این سریال در سال 2019 پخش شد و اخیراً نتفلیکس اعلام کرده است که قرار است تا مدتی دیگر فصل ششـم این سریال نیز منتشر شود و به همراه این خبر اولین تیزر رسمی این فصل نیز منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب با زیرنویس اختصاصی تماشا کنید.

 

خبر خوب دیگر برای طرفداران این سریال این است که در این فصل «آرون پال» بازیگر سریال برکینگ بد نیست به جمع بازیگران آینه سیاه اضافه شده است.

 

تیزری که از این سریال منتشر شده است اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهد و تنها چیزی که در این تیزر واضح است این است که این سریال برای اولین بار از فرمت اصلی خود خارج شده است و به گفتۀ نتفلیکس این فصل غیر قابل پیش بینی ترین فصل این سریال می باشد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 7 اردیبهشت سال 1402 هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار این فصل منتشر نشده است و تنها می دانیم که فصل ششـم در جوئن سال 2023 منتشر خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • neptune
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ارون پاول عزیز هر جا بازی می کنی فوق العادست 😍