0
2411
2
1 هفته پیش
فیلم کمدی و ترسناک “Beetlejuice Beetlejuice” در صدر باکس‌آفیس این هفته قرار گرفت.   این فیلم قسمت دوم فیلم...

فیلم کمدی و ترسناک “Beetlejuice Beetlejuice” در صدر باکس‌آفیس این هفته قرار گرفت.

 

این فیلم قسمت دوم فیلم “Beetlejuice” محصول سال 1988 به کارگردانی تیم برتون است که بازگشت شکوهمندانه‌ای به سینماها داشت و در هفته‌ی اول خود به فروش 110 میلیون دلاری دست پیدا کرد. این فیلم در 4575 سالن سینما اکران شد. این مقدار فروش بلیط رکورد دومین افتتاحیه‌ی بزرگ در ماه سپتامبر را ثبت کرد. فیلم “It” در سال 2017 با فروش 123 میلیون دلاری در صدر این لیست جای گرفته است. فیلم “It: Chapter 2” محصول سال 2019 نیز با فروش 92 میلیون دلاری پس از “Beetlejuice Beetlejuice” در رده‌ی سوم قرار گرفت.

 

هر سه فیلم پرفروش ماه سپتامبر متعلق به استدیوی برادران وارنر هستند. همچنین “Beetlejuice Beetlejuice” سومین افتتاحیه‌ی بزرگ امسال را نیز ثبت کرد و پشت سر “Deadpool & Wolverine” (با فروش 211.4 میلیون دلار) و “Inside Out 2” با فروش 154.2 میلیون دلار) قرار گرفت. این فیلم نیروی دوباره‌ای به باکس آفیس در حال نزول تابستان در آمریکا بخشید.

 

“Beetlejuice Beetlejuice” در باکس آفیس جهانی نیز با فروش 35.4 میلیون دلاری رسید و در مجموع فروش 145.4 میلیون دلاری برای این فیلم با بودجه‌ی 100 میلیون دلار به ثبت رسید.

 

قسمت اول “Beetlejuice” در سال 1988 با فروش نهایی 74.7 میلیون دلاری به یکی از سودآورترین فیلم‌های آن سال تبدیل شد. بعدها یک نمایش موزیکال در تئاتر برادوی نیز از این فیلم ساخته شد. حالا پس از 36 سال از اکران قسمت اول، قسمت دوم نیز افتتاحیه‌ی باشکوهی داشت.

 

بر خلاف فیلم‌هایی مانند “Twisters” و “Wonka” که دنباله‌ی جدید خود را با بازیگران کاملا جدیدی ساختند، “Beetlejuice Beetlejuice” بسیاری از بازیگران قسمت اول را بازگردانده است. تیم برتون به مانند قسمت اول کارگردانی را بر عهده گرفت و بازیگرانی نظیر مایکل کیتون، وینونا رایدر و کاترین اوهارا را نیز با خود آورد. همچنین جنا اورتگا، مونیکا بلوچی و ویلم دفو نیز به جمع آن‌ها اضافه شدند.

 

به غیر از “Beetlejuice Beetlejuice” سایر فیلم‌ها آمار وحشتناکی را در باکس آفیس ثبت کردند و هیچ فیلمی به فروش دو رقمی نیز در فروش بلیط نرسید.

 

“Deadpool & Wolverine” با فروش 7.2 میلیونی (البته در هفته‌ی هفتم اکران) به رده‌ی دوم تنزل پیدا کرد. این فیلم با رده‌ی بزرگسال به فروش عظیم 614 میلیونی در باکس آفیس داخلی و 1 میلیارد و 287 میلیونی در باکس آفیس جهانی رسید. این آمار این فیلم را به دومین فیلم پرفروش امسال و 23اُمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل کرد.

 

فیلم “Reagan” در دومین هفته‌ی فروش در رده‌ی سوم باقی ماند. این فیلم در 2770 سالن سینما اکران شد و به فروش 5.2 میلیونی رسید و در مجموع تا به اینجا فروش 18.5 میلیونی داشته است.

 

فیلم‌های “Alien: Romulus” و “It Ends With Us” نیز رده‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند. “Alien: Romulus” رقم 3.9 میلیون دیگر را به فروشش اضافه کرد و به رقم 97.2 در باکس آفیس داخلی و 314 میلیون در باکس آفیس جهانی رسید.

 

“It Ends With Us” نیز که اقتباسی از رمان پرفروش کالین هوور است با فروش 3.7 میلیون دلاری به رقم 141.3 میلیون در آمریکای شمالی رسید. این فیلم در باکس آفیس جهانی نیز از زقم 300 میلیون دلار عبور کرد.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • reza.scada
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    یزیدا فیلم رو یکی دیگه ساخته پولش رو شما میخواین

  • username oo08
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    سلام. نسخه کیفیت اصلیش کی میاد؟