12
5105
0
1 سال پیش
آخرین تریلر فیلم Avatar: The Way of Water منتشر شد: «جیمز کامرون» در طول دوره حرفه ای زندگی اش...

آخرین تریلر فیلم Avatar: The Way of Water منتشر شد: «جیمز کامرون» در طول دوره حرفه ای زندگی اش تا به امروز سه دنباله را ساخته است، اولین آن  پیرانا ۲: تخم‌ریزی (Piranha II: The Spawning 1981) می باشد که اولین فیلم کامرون به حساب می آید که از آن بگذریم؛ دو فیلم بعدی بیگانه‌ها (Aliens 1986) و نابودگر ۲: روز داوری (Terminator 2 Judgment Day 1991) می باشند که هر دوی آن ها را می شود جزء بهترین دنباله هایی حساب کرد که تا به امروز ساخته شده اند. به همین دلیل است که همه نسبت به دنباله فیلم آواتار (Avatar 2009) به نام آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water 2022) امید بسیار زیادی دارند. اخیراً آخرین تریلر دومین قسمت آواتار منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

قسمت اول فیلم آواتار با وجود گذشت 12 سال همچنان در لیست پر فروش ترین فیلم های هالیوود با فروشی 2.9 میلیارد دلاری در صدر این جدول است. جا دارد بگوییم که فیلم سوم این لیست نیز تایتانیک (Titanic 1997) است که فروشی 2.2 میلیارد دلاری داشته است.

 

این فیلم اتفاقات ده سال بعد از فیلم اول را روایت می کند، جیک سالی به همراه خانوادۀ جدیدش در سیاره پاندورا در حال زندگی است و وقتی تهدیدی آشنا برای پایان دادن به آنچه که قبلاً شروع شده است باز می گردد جیک باید با نیتیری و ارتش ناوی برای مراقبت از سیاره اش همکاری کند.

 

فیلم آواتار: راه آب 16 دسامبر سال 2022 راهی سینما‌ها می شود و امید زیادی است که بتوانید رکورد فروش آواتار یک را بزند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید